  • 1. Data: 2009-06-01 16:11:14
    Temat: Telefon na karte - co najbardziej sie oplaca?
    Od: m...@g...com

    witam.
    pytanko z gatunku prostych, ale z haczykiem. potrzebuje miec polski
    numer za granica. w zwiazku z tym nie chce abonamentu - zostaje
    telefon na karte. i teraz kwestia podstawowa: co sie najbardziej
    oplaca? w ktorej sieci roaming jest najtanszy (nie tylko odbieranie
    ale i nawiazywanie polaczen)? czy sa jakies promocje typu "doladuj za
    5 PLN a my Ci doladujemy za 100 PLN"? ;-)

    ogolnie: jaka zdrapka z zalozeniem, ze 90% czasu spedzac bede za
    granica Polski? czy na cos musze zwrocic uwage w momencie zakupu
    takiej karty (np. aktywowac ja na terenie kraju, bo pozniej nie
    zadziala czy inne takie drobnostki?)

    pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi

  • 2. Data: 2009-06-01 16:31:06
    Temat: Re: Telefon na karte - co najbardziej sie oplaca?
    Od: i...@g...com

    On 1 Cze, 18:11, m...@g...com wrote:
    > witam.
    > pytanko z gatunku prostych, ale z haczykiem. potrzebuje miec polski
    > numer za granica.

    Play fresh.
    za 5zł masz rok wychodzących.
    Roaming ma najtańszy, strefa euro 1,60/75groszy.
    (nie biorę pod uwagi heyah, bo tam tanie połączenia obowiązują tylko Z
    Polski.)

  • 3. Data: 2009-06-01 16:46:27
    Od: m...@g...com

    On Jun 1, 5:31 pm, i...@g...com wrote:

> [...]
    > Roaming ma najtańszy, strefa euro 1,60/75groszy.
    > (nie biorę pod uwagi heyah, bo tam tanie połączenia obowiązują tylko Z

    dzieki za szybka odpowiedz.
    czy trzeba taka karte jakos wczesniej aktywowac czy gdzies dzwonic,
    zeby dzialala z zagranicy? czy mozna ja aktywowac juz poza granicami
    kraju?

  • 4. Data: 2009-06-01 16:57:14
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <m...@g...com>
    i.googlegroups.com

    > czy trzeba taka karte jakos wczesniej aktywowac czy gdzies dzwonic,
    > zeby dzialala z zagranicy? czy mozna ja aktywowac juz poza granicami
    > kraju?

    Nie musisz nigdzie dzwonić, nic aktywować itp.
    Karta działa/jest aktywna od razu po włożeniu jej do telefonu.

  • 5. Data: 2009-06-01 16:57:42
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <i...@g...com>
    c.googlegroups.com

    > Roaming ma najtańszy, strefa euro 1,60/75groszy.

    Od lipca zjeżdżamy do 70 groszy za minutkę :)

  • 6. Data: 2009-06-02 09:17:28
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał

    > Od lipca zjeżdżamy do 70 groszy za minutkę :)

    A stawka w Nowym Simplusie to jedyne 72 grosze - za połączenie krajowe.

    M.

  • 7. Data: 2009-06-14 19:29:59
    Od: Grazyna <g...@g...com>

    On Jun 2, 4:17 am, "Maciek" <m...@g...com> wrote:
    > Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał

    > A stawka w Nowym Simplusie to jedyne 72 grosze - za połączenie krajowe.
    >
    > M.

    Mi potrzebny telefon na karte na korzystanie glownie w Polsce,
    okazyjnie w Europie. Czy znacie jakos strone porownujaca ceny
    serwisow na karte? Czyli - krotko piszac - co da najwiecej gadania/
    sms-owania za najmniej pieniedzy? Dzieki.
    Do Mariusz Brok - mam a Stanach karte Tat-Taka, dziala swietnie.
    Uzywam jej dosc rzadko, doladowuje jak mi trzeba zwykle nie mniej niz
    50zl jednorazowo przelewem z banku na sieci. Nie wiem jak sie ma
    cenowo do "reszty swiata" bo byla kupiona chyba z 8 tal temu, jak nie
    dawniej, wtedy nie bylo takiego wyboru jak teraz.

  • 8. Data: 2009-06-14 20:08:57
    Od: "barum" <b...@N...gazeta.pl>

    > Od lipca zjeżdżamy do 70 groszy za minutkę :)

    No właśnie na stronie Play jest nowy cennik, obowiązujący od 1 lipca a tam
    nadal 1.60zł... Coś źle patrzę? Z tego co zauważyłem to spadła jedynie cena
    smsa w roamingu.

    http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Cennik_Oferty
    _Play_Fresh_1_07_2009.pdf

    barum