  • 1. Data: 2009-06-01 15:39:01
    Temat: era, nowa umowa - negocjacje?
    Od: tattva <s...@g...pl>

    Wie ktoś jakie wytyczne mają sprzedawcy w salonach Ery,
    jeśli chodzi o negocjacje z klientami? Planuję podpisać
    cyrograf na 2 lata, taryfa dla klientów indywidualnych
    w wysokości 100 zł/mies. Telefony, które mnie interesują
    to G1 i iPhone, którego chyba teoretycznie Era powinna
    się powoli zacząć pozbywać. Głównie zależy mi na zejściu
    z ceny telefonu. Komuś się udało?

    /tattva

  • 2. Data: 2009-06-01 15:40:01
    Temat: Re: era, nowa umowa - negocjacje?
    Od: tattva <s...@g...pl>

    Dodam, że chodzi o nowego klienta, a nie
    przedłużenie (ew. przejście z tak-taka).

    /tattva

  • 3. Data: 2009-06-01 18:09:20
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    tattva pisze:
> [...]
    > to G1 i iPhone, którego chyba teoretycznie Era powinna
    > się powoli zacząć pozbywać. Głównie zależy mi na zejściu

    Chyba żartujesz.
    Stałym klientom nie dają upustu na telefon, a ty chcesz jako klient z
    ulicy ceny negocjować?

    --
    Pozdr.
    Skorupa

    --
    Wolność. Po co wam wolność?
    Macie przecież do pracy autobusy

  • 4. Data: 2009-06-01 19:55:32
    Od: tattva <s...@g...pl>

    Skorupa pisze:
    > Chyba żartujesz.
    > Stałym klientom nie dają upustu na telefon, a ty chcesz jako klient z
    > ulicy ceny negocjować?

    Nie dają? A to dziwne, bo mojej dziewczynie udało się - jako stałemu
    klientowi - wynegocjować 200 zł na telefonie... A znajomy też coś
    wynegocjował jako nowy klient. Tyle, że na taryfie biznesowej, więc
    sytuacja nieco inna (ale jedna aktywacja). Tak więc prosiłbym raczej,
    żebyś nie wprowadzał w błąd, jeśli nie wiesz jak sytuacja wygląda...
    Ostatnio czytałem o oszczędnościach w Erze, więc jestem po prostu
    ciekawy czy komuś się udało od tego czasu coś wynegocjować.

    /tattva

  • 5. Data: 2009-06-01 20:00:15
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    tattva pisze:

> [...]
    > Ostatnio czytałem o oszczędnościach w Erze, więc jestem po prostu
    > ciekawy czy komuś się udało od tego czasu coś wynegocjować.

    Jestem klientem Ery od 10 lat. Owszem kiedyś się udawało coś
    wynegocjować i to czasami nawet sporo, ale przy ostatniej umowie (we
    wrześniu 2008) byli nieugięci jeśli chodzi o ceny telefonów. Owszem,
    dawali upusty na abonament i minuty, ale cen telefonów nie opuszczali.

    Podobnie było u mojego znajomego, który przedłużał 5 aktywacji (marzec -
    kwiecień 2009). Abonament mniejszy OK, więcej minut też OK, ale upustów
    na telefon nie udało mu się wynegocjować.

    --
    Pozdr.
    Skorupa

  • 6. Data: 2009-06-01 20:09:22
    Od: tattva <s...@g...pl>

    Skorupa pisze:
> [...]
    > kwiecień 2009). Abonament mniejszy OK, więcej minut też OK, ale upustów
    > na telefon nie udało mu się wynegocjować.

    To dziwne, bo dziewczyna podpisywała umowę właśnie w marcu tego roku
    i poza jakimiś trochę lepszymi warunkami, i upustem na telefon dostała
    jeszcze dodatkowo za 2000 min. do 5 osób co miesiąc. Rachunki na
    poziomie 100 zł, więc bez rewelacji. Wygląda więc na to, że się dało ;-)

    /tattva

  • 7. Data: 2009-06-01 20:51:39
    Od: K <...@...c>

    Skorupa pisze:

> [...]
    > kwiecień 2009). Abonament mniejszy OK, więcej minut też OK, ale upustów
    > na telefon nie udało mu się wynegocjować.

    to slabo negocjowal, jestem klientem ery od lat 7 i za kazdym razem
    udalo mi sie zbic cene telefonu.

  • 8. Data: 2009-06-02 14:57:33
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "tattva" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jeszcze dodatkowo za 2000 min. do 5 osób co miesiąc. Rachunki na poziomie
    > 100 zł, więc bez rewelacji. Wygląda więc na to, że się dało ;-)

    Napisz jeszcze ile miała punktów EraPremia i ile jej z nich zabrali.

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 9. Data: 2009-06-02 15:49:03
    Od: tattva <s...@g...pl>

    Czabu pisze:
    > Napisz jeszcze ile miała punktów EraPremia i ile jej z nich zabrali.

    Niczego nie zabierali. "Wydała" wszystko, bo początkowo w planach było
    przejście do Play.

    /tattva

  • 10. Data: 2009-06-06 14:37:09
    Od: "Jarek Ossowski" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał w wiadomości
    > Owszem, dawali upusty na abonament i minuty, ale cen telefonów nie
    > opuszczali.

    Czyli zapłaciłeś za telefon pełną, detaliczną cenę, tak? Uważam, że kłamiesz...

    --
    Z poważaniem,
    Jarek Ossowski

    Na grupach wyrażam ZAWSZE moje prywatne zdanie. Proszę nie łączyć go z moim
    dawnym, obecnym i przyszłym pracodawcą.