  • 1. Data: 2009-06-01 18:09:23
    Temat: Samsung D780 Duos pytanie
    Od: "Piotr" <m...@N...kr.home.pl>

    Chciałem się przesiąść na tego Samsunga z Nokii, ale chciałbym wcześniej coś
    więcej wiedzieć.
    Kontakty - czy można przypisać zdjęcia i dzwonki ( mp3 ) do kontaktów ?
    Video - jak sobie radzi ( czy w ogóle ) z plikami 3gp ?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2009-06-01 18:54:59
    Temat: Re: Samsung D780 Duos pytanie
    Od: wiencek <w...@p...fm>

    Piotr <m...@N...kr.home.pl> w wiadomości
    <news:h0162e$rfu$1@nemesis.news.neostrada.pl> napisał:

    > Kontakty - czy można przypisać zdjęcia i dzwonki (mp3) do
    > kontaktów?

    Można. Dzwonki, zdjęcia a także video.

    --
    Tomasz Więckowski

  • 3. Data: 2009-06-01 23:21:09
    Od: "Pablo Puertorican" <p...@o...pl>

    Podłącze się pod ten wątek - dla mnie najważniejsze jest to żeby szybko
    wskoczyć na google oraz żeby regularnie sama odbierała maile - e51 robi to
    dobrze, poza tym jest beznadziejna. Czy duos dobrze sobie radzi w tych dwóch
    kwestiach?

    pozdrawiam i dzięki za info

    Maciek

    .pl...

  • 4. Data: 2009-06-02 00:38:03
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Pablo Puertorican wrote:
> [...]
    > wskoczyć na google oraz żeby regularnie sama odbierała maile - e51 robi
    > to dobrze, poza tym jest beznadziejna. Czy duos dobrze sobie radzi w

    google - w zasadzie tylko przez operę mini. Wbudowany browser -
    beznadziejnie. W kwestii mail - trudno porównywać zwykły telefon z PDA,
    jakim jest n51. Jakiś tam klient jest, ale to jednak prosta bardzo
    namiastka.

    rgrds,
    Jakub