  • 11. Data: 2010-06-07 19:27:21
    Temat: Re: Telefon z wifi do przeglądania WWW
    Od: s...@v...pl

    > Czy takie przeglądanie WWW będzie w ogóle znośne czy raczej powinienem
    > rozejrzeć się za netbookiem?

    znośne, jeśli w przypadku netbooka ceną jest brak możliwości noszenia
    urządzenia w typowej kieszeni.

  • 12. Data: 2010-06-07 20:16:24
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Sun, 06 Jun 2010 14:51:12 +0200, Marcin Kocur wrote:
    > Wymagania mam proste:
    > - wifi
    > - maksymalnie wygodne przeglądanie stron WWW

    Miomo wszystko kupilbym najtanszy, markowy telefon z mozliwoscia
    uaktualnienia Androida (uwaga, niektore maja zapisany system na stale w
    pamieci ROM!). 2.2 wprowadzi obsluge flasha i kilka ciekawych nowosci.
    SkyFire pod Motorola Milestone umozliwia korzystanie z Google Docs tylko w
    trybie read-only :(
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 13. Data: 2010-06-08 17:54:19
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba astro napisała na pl.misc.telefonia.gsm:

> [...]
    > uaktualnienia Androida (uwaga, niektore maja zapisany system na stale
    > w pamieci ROM!). 2.2 wprowadzi obsluge flasha i kilka ciekawych

    Flash na telefonie, gdzież tego jeszcze nie wcisną. Ta pseudotechnologia
    powinna jak najszybciej zginąć z Internetu :p

    Kupiłem jakiś SciPhone, dostanę to podzielę się wrażeniami, najwyżej
    poleci z powrotem na allegro.

    Marcin Kocur

  • 14. Data: 2010-06-08 19:26:33
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Marcin Kocur" <m...@g...com.wytnij> napisał w wiadomości

> [...]
    > powinna jak najszybciej zginąć z Internetu :p
    >
    > Kupiłem jakiś SciPhone, dostanę to podzielę się wrażeniami, najwyżej

    "dostalem od znajomego nie ladowalem nie sprawdzalem sprzedaje jako
    uszkodzony"

  • 15. Data: 2010-08-16 12:49:13
    Od: Krzysztof Mlynarski <k...@w...security.pl>

    W dniu 07.06.2010 09:14, cpt. Nemo pisze:
    > Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > Nie czepiaj sie :)
    > To kolejna ofiara Apple, ktora mysli ze wczesniej nie bylo lepszych
    > telefonow i ze Wozniak ludowi cud objawil.

    Jeśli o innych rzeczach masz takie pojęcie, jak o Apple, to na Twoim
    miejscu słuchałbym/czytałbym zamiast mówić i pisać do innych. :/

    Woz nie ma nic wspólnego z obecnym Apple, ba nic wspólnego z żadnych z
    obecnych produktów Apple. Wszystkie te i* to wymysły Steve Jobsa i jego
    inżynierów, stworzone dłuuugo po tym, gdy Woz działał w Apple.

    Woz w Apple kończy się w okolicach komputerów Apple IIgs/Apple III nawet
    Lisa i Macintosh (ten oryginalny) to już nie Woz.

    -K.