  • 1. Data: 2016-09-23 11:26:48
    Temat: Telefony sprzedawali.
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W Centrum handlowym byłem dzisiaj.
    9:50 kolejka przed sklepem apple, tak 20 osób.
    Pytam się za czym? Telefony rozdają?
    Nie, sprzedają.

    Jak bym nie zobaczył to bym nie uwierzył.

  • 2. Data: 2016-09-23 11:44:13
    Temat: Re: Telefony sprzedawali.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-09-23 o 11:26, Bolko pisze:
    > W Centrum handlowym byłem dzisiaj.
    > 9:50 kolejka przed sklepem apple, tak 20 osób.

    Dobry wynik.

    https://www.youtube.com/watch?v=GmrlqyvselQ

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2016-09-23 11:54:36
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-09-23 11:44, Liwiusz wrote:

    > Dobry wynik.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=GmrlqyvselQ

    ustawione, czy prawdziwe?
    https://www.youtube.com/watch?v=HxXbrnJ6l4A

    zaskakujące, jak marzenia potrafią odmienić własny dotychczasowy iphone
    (cieńszy, smuklejszy, lepiej brzmiący, bardziej amazing...
    https://www.youtube.com/watch?v=HxXbrnJ6l4A
    We went out on the street and asked iPhone users if they wanted to try
    the new iPhone 7, which hasn't even been released yet. Then we took
    their current iPhone, cleaned it, put it in a different case, handed
    them their own phone back and told them it was the iPhone 7. Do you
    think we found anyone who ....

  • 4. Data: 2016-09-23 12:01:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >W Centrum handlowym byłem dzisiaj.
    >9:50 kolejka przed sklepem apple, tak 20 osób.
    >Pytam się za czym? Telefony rozdają?
    >Nie, sprzedają.
    >Jak bym nie zobaczył to bym nie uwierzył.

    A spytales, ile mozna zarobic na takim staniu ?

    Bo
    a) niektorzy ludzie tak maja. Chca miec nowy iphone, nowy model
    samochodu, ksiazke Harry Potter, czy byc na koncercie.
    I sa sklonni poczekac 3 dni w kolejce, a co dopiero 20 minut.

    b) jesli to dobrze swiadczy o firmie ... to firma jest gotowa
    zaplacic, zeby niektorzy w kolejce stali :-)

    A nawiasem mowiac - Apple juz nie powie, ile sztuk sie sprzedalo w
    pierwszym tygodniu.

    Zlosliwi twierdza, ze nie powie, bo nie ma sie czym chwalic :-)

    J.

  • 5. Data: 2016-09-23 23:21:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" ns2thv$pqs$...@n...news.atman.pl

    > Dobry wynik.

    > https://www.youtube.com/watch?v=GmrlqyvselQ

    Bardzo dobry. ;)

    https://youtu.be/Q2aMwj1ZpCs?t=29 <-- to był kolejny film

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 6. Data: 2016-09-26 21:50:35
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 23 września 2016 11:26:51 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
    > Jak bym nie zobaczył to bym nie uwierzył.

    Bo ja wiem czy to takie dziwne... Byłem na koncercie, przyszliśmy
    z żoną godzinę przed startem. Tłoczno było, przy okazji okazało się
    że niektóre ludki koczowały dobę, żeby być bliżej sceny po wejściu.
    Myśmy czekali godzinę, a byliśmy z metr dalej od nich, jakbym
    się uparł to bym podszedł nawet bliżej.
    Jak ktoś ma czas, pierdolca na jakimś punkcie, to sobie przyjdzie i czeka,
    komu to szkodzi? ;)

    L.