  • 1. Data: 2016-09-25 16:51:30
    Temat: staroc - SONY J70, poszukuje ladowarki
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    odkupie ladowarke do starocia - sony j70
    (moze ktos jeszcze nie wykrochmalil tego tel na smietnik i przy okazji
    ostala sie ladowarka ? :)

  • 2. Data: 2016-09-25 18:20:00
    Temat: Re: staroc - SONY J70, poszukuje ladowarki
    Od: h...@g...com

    W dniu niedziela, 25 września 2016 16:51:44 UTC+2 użytkownik 1634Racine napisał:
    > odkupie ladowarke do starocia - sony j70
    > (moze ktos jeszcze nie wykrochmalil tego tel na smietnik i przy okazji
    > ostala sie ladowarka ? :)

    http://allegro.pl/sony-j6-z7-j5-qn-3ac1-ladowarka-si
    eciowa-5v-500ma-i6475084060.html

  • 3. Data: 2016-09-25 20:05:31
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    h...@g...com w
    ps.com
    > http://allegro.pl/sony-j6-z7-j5-qn-3ac1-ladowarka-si
    eciowa-5v-500ma-i64750
    > 84060.html

    wiem, ale nie popieram cen paranoicznych. wole nawiazac handlowy kontakt z
    osoba zrownowazona :)
    (btw: jednokrotne naladowanie baterii...)

  • 4. Data: 2016-09-25 21:47:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 25 września 2016 20:05:40 UTC+2 użytkownik 1634Racine napisał:

    > wiem, ale nie popieram cen paranoicznych. wole nawiazac handlowy kontakt z
    > osoba zrownowazona :)
    > (btw: jednokrotne naladowanie baterii...)
    http://allegro.pl/kabel-serwisowy-sony-cmd-j5-j6-j7-
    j70-z7-cmd-j5-i6508660508.html
    Tu masz wtyczke, ladowarke zrobisz.

  • 5. Data: 2016-09-25 21:58:40
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-09-25 o 18:20, h...@g...com pisze:
    > http://allegro.pl/sony-j6-z7-j5-qn-3ac1-ladowarka-si
    eciowa-5v-500ma-i6475084060.html

    1634Racine pewnie chciałby za darmo i dlatego pyta ;-)

    --
    animka

  • 6. Data: 2016-09-26 13:47:23
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Kris w news:ad2fce3e-ff0d-4a38-a2a0-8cde35708c66@googlegrou
    ps.com
    > http://allegro.pl/kabel-serwisowy-sony-cmd-j5-j6-j7-
    j70-z7-cmd-j5-i6508660
    > 508.html Tu masz wtyczke, ladowarke zrobisz.

    dzieki; obylo sie bez przerobek, "na miescie" z ogloszenia w sieci kupilem
    ladowarke (z gratisem:
    w super stanie sony j70 :) - za 15 zet.