  • 1. Data: 2018-07-18 00:11:21
    Temat: Re: Mondeo, Omega czy może Passat ?
    Od: p...@g...com

    Powiedziano mi, że miałem Genital Herpes sześć miesięcy temu. Oczywiście to było
    najgorsze doświadczenie i pomyślałem, że moje życie się skończyło. Więc poszedłem
    online, aby znaleźć rzeczy, które mogę zrobić, aby zapobiec epidemiom, a może nawet
    wyleczyć to. Znalazłem czyjeś opowiadanie i jak mogło go wyleczyć. Miałem tylko raz
    wybuchu, który był pierwszy i nie miałem innego w ciągu sześciu miesięcy. Oto co
    zrobiłem! Witamina D jedna tabletka 3 razy dziennie, witamina C jedna tabletka 3 razy
    dziennie, L-lizyna jedna tabletka 3 razy dziennie. Możesz także wziąć herbatę jedno
    tabletkę 3x dziennie, co wieczór po prysznicu czyściłem dolną część pleców i upewniam
    się, że ładnie i czysto dodaję krem DSMO Wymieszaj z 8 kroplami oregano i połóż je na
    dolnej części pleców. Krem DSMO jest tym, który usłyszałem, który może go wyleczyć, a
    więc jest najważniejszy, wkrótce będę poddawany testom ponownie i modlę się do Boga,
    że wychodzi negatywny. Bardzo się cieszę, dlatego jestem tu, aby zeznawać, jak mi
    pomagał dr Peter, i jak pomagał ludziom, których mu poleciłem. Nie jestem nieśmiały,
    gdy opowiadam o tym, jak cierpiałem na chorobę HERPES, ponieważ jestem teraz wolny. ,
    byłem pozytywny przez 3 lata ale teraz jestem HERPES Negatywny teraz z pomocą Dr
    PETER Herbal Medicine. Moi drodzy przyjaciele, z radością mogę powiedzieć, że dr
    Peter wyleczył mnie i sprawił, że moja rodzina znów była szczęśliwa. może wyleczyć
    każdą chorobę lub chorobę, więc radzę ci skontaktować się z nim, jeśli masz jakiś
    problem, możesz się z nim dzisiaj skontaktować przez e-mail:
    (p...@g...com lub p...@g...com) lub zadzwoń pod numer
    +2348132537313 WhatsApp lub zadzwoń

  • 2. Data: 2018-07-18 00:30:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    O ile podnosi cisnienie sprezania w zuzytym silniku i czy pomaga na zgrzytajaca
    dwojke i wycie mostu?

  • 3. Data: 2018-07-18 16:17:39
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > O ile podnosi cisnienie sprezania w zuzytym silniku i czy pomaga na zgrzytajaca
    dwojke i wycie mostu?

    Już tak ci odwala, że z automatami tłumaczonymi przez translator
    prowadzisz dyskusję?

    Daj se chłopie spokój, bo tylko wyciągasz to gówno z KF-a.