  • 1. Data: 2014-11-29 11:06:07
    Temat: Teleportacja w motoryzacji
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    http://tinyurl.com/lpzqbdk

  • 2. Data: 2014-11-29 12:24:38
    Temat: Re: Teleportacja w motoryzacji
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:m5c5r0$gc2$1@node1.news.atman.pl...
    > http://tinyurl.com/lpzqbdk

    dooobra. ktos i tak postawi to pytanie to dlaczego nie ja:
    jaki procent fotek jest w tym zlodziejskim bantustanie wymuszonych za
    zupelne nic?
    tu mieli pecha bo sie zestrzelily czasy z mandatem prawdopodobnie
    'prawdziwym'?
    straszniki nie przysylaja fotek od razu? na obu byl ten fiat? wow. nobel jak
    nic.

  • 3. Data: 2014-11-29 12:56:00
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 29/11/14 12:24, abn140 wrote:
    > tu mieli pecha bo sie zestrzelily czasy z mandatem prawdopodobnie
    > 'prawdziwym'?

    Ja obstawiam, że pójdzie w tym kierunku: na jednym radarze był czas
    zimowy, na drugim letni.

    --
    Alf/red/

  • 4. Data: 2014-11-29 14:08:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Nov 2014 12:24:38 +0100, abn140 napisał(a):

    > dooobra. ktos i tak postawi to pytanie to dlaczego nie ja:
    > jaki procent fotek jest w tym zlodziejskim bantustanie wymuszonych za
    > zupelne nic?

    IMO - niewiele. Tak jak tu, to jakies 0.nic - ludzie raczej dobrze
    rozpoznaja numery, z rzadka sie ktos pomyli przy wpisywaniu, a jak
    przysla fotke, to i wyjasnic prosto.

    Troche wiecej przy GD - rozpoznaje komputer, fotki nie ma, ale tez
    latwo sobie przypomniec ze w Gdansku to ja dawno nie bylem.

    Najgorzej to z Iskrami - ale chyba ich malo w FR,bo nie slychac aby
    sie mocno mylily ...

    > tu mieli pecha bo sie zestrzelily czasy z mandatem prawdopodobnie
    > 'prawdziwym'?
    > straszniki nie przysylaja fotek od razu? na obu byl ten fiat? wow. nobel jak
    > nic.

    Podejrzewam ze byl - wystarczylo niestarannie ustawic czas. 2km przy
    predkosci 80 przejezdza sie ponizej 2 minut, wystarczy ze czas w FR
    ustawili "co do minuty".

    Ale strone zapamietac, zdjecia skopiowac, przyda sie jak zaczna
    mierzyc czas przejazdu - na dowod ze zegarkow nie potrafia ustawic :-)

    J.

  • 5. Data: 2014-11-30 11:12:00
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2014-11-29 14:08, J.F. pisze:

    > Troche wiecej przy GD - rozpoznaje komputer, fotki nie ma, ale tez
    > latwo sobie przypomniec ze w Gdansku to ja dawno nie bylem.

    No, pod warunkiem, że się w tym Gdańsku nie mieszka...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 6. Data: 2014-12-01 02:55:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości

    >No, pod warunkiem, że się w tym Gdańsku nie mieszka...

    GD ma FR na krajowkach, to w Gdansku chyba malo lub wcale.
    Wiec szansa na taki zbieg okolicznosci maleje.

    Chociaz ... jak ma pomylic, to raczej z podobnym numerem.
    Powiedzmy ze sie pierwsze GD zgadza ... to i ryzyko ze zlapala gdanska
    kamera rosnie ....

    J.

  • 7. Data: 2014-12-01 08:26:02
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "J.F." wrote in message news:1cbuisfidz3hj.s961tmaf3rkk.dlg@40tude.net...

    > Podejrzewam ze byl - wystarczylo niestarannie ustawic czas. 2km przy
    > predkosci 80 przejezdza sie ponizej 2 minut, wystarczy ze czas w FR
    > ustawili "co do minuty".

    Nie wystarczy. Te fotoradary dzieli drogami ponad 3km (w artykule "2km w
    linii prostej"). W dodatku ciekawe, czy były ustawione tak korzystnie, że
    można było się na nie "załapać" jadąc w jednym kierunku. No, ale tego bez
    obejrzenia zdjęć się rozstrzygnąć nie da.

    --
    Axel

  • 8. Data: 2014-12-01 09:17:06
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-11-29 o 11:06, Czesław Wiśniak pisze:
    > http://tinyurl.com/lpzqbdk

    "Według warszawskiej straży miejskiej kierujący samochodem marki Fiat
    popełnił dwa wykroczenia w odstępie trzech sekund. Problem w tym, że
    fotoradary, które zrobiły zdjęcia, są oddalone od siebie o 2 kilometry."

    Jak takie jaja z czasem będą przy pomiarze odcinkowym, zrobi się bardzo
    zabawnie.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2014-12-01 09:26:15
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-11-29, o godz. 14:08:14
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Podejrzewam ze byl - wystarczylo niestarannie ustawic czas. 2km przy
    > predkosci 80 przejezdza sie ponizej 2 minut, wystarczy ze czas w FR
    > ustawili "co do minuty".

    Ciężko w 2 minuty ten kawałek zrobić. Radar na Moście Gdańskim jest
    przecież na górze a nie na Wisłostradzie. Nawet w nocy jak pusto to
    mało realne. Po drodze są co najmniej 3 światła: podwójne przy moście
    Śląsko-Dąbrowskim, Wisłostrada/Sanguszki i Sanguszki/Zakroczymska. Plus
    sporo kręcenia Sanguszki/Zakroczymska/Szymanowska/Słomińskiego.

    Zdrówko

  • 10. Data: 2014-12-01 09:29:58
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-12-01, o godz. 08:26:02
    "Axel" <n...@s...mu> napisał(a):

> [...]
    > korzystnie, że można było się na nie "załapać" jadąc w jednym
    > kierunku. No, ale tego bez obejrzenia zdjęć się rozstrzygnąć nie da.

    Ten na Wisłostradzie foci zwykle wylot tunelu - czyli samochody jadące
    w kierunku Mostu Gdańskiego. Ten na moście Gdańskim zależnie od
    ustawienia foci albo samochody jadące z Pragi albo "od tyłu" jadące na
    Pragę. Bez problemu można załapać się na oba - wczoraj focony był
    wylot tunelu i auta "od tyłu" - akurat się tam kręciłem po południu i
    wieczorem.

    Zdrówko