  • 91. Data: 2010-06-10 10:34:21
    Temat: Re: Telewizja na kartę HD
    Od: Miki <m...@n...eu>

    Cavallino wrote:

    > Dokładnie tak samo mam (z wyjątkiem Filmbox HD - jego już mam), trzeba
    > zmienić opcję 5xHD na HDMix.

    Ha,ha...opcje, doplaty do HD....Jakis trzeci swiat ....

  • 92. Data: 2010-06-10 10:58:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Miki" <m...@n...eu> napisał w wiadomości news:

    > Naturalnie w N-ce TVP HD nie ma , a jesli jest to na pewno bedzie w
    > gorszej jakosci

    Oczywiście.
    Z uwagi na słaby bitrate.

    > jestem glupkiem

    To prawda.
    Skończonym.

  • 93. Data: 2010-06-10 11:00:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ha,ha...opcje, doplaty do HD....Jakis trzeci swiat ....

    LOL
    To się nazywa umiejętność czytania ze zrozumieniem. ;-)

    Zarówno 5xHD jak i HDMix to dodatkowe opcje programowe.
    Można je kupić albo i nie, jak kogoś programy w nich istniejące nie
    interesują, to nie kupuje.
    Dokładnie tak samo jak w TnK HD, z tym że nie ma potrzeby zakupu dekodera za
    300 zł, jeśli chce się oglądać przez miesiąc Mundial. ;-)

  • 94. Data: 2010-06-10 11:00:47
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 6/10/2010 12:58 PM, Cavallino pisze:

    > Oczywiście.
    > Z uwagi na słaby bitrate.

    A na Cyfrze będzie/jest lepszy?

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 95. Data: 2010-06-10 11:04:34
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 6/10/2010 1:00 PM, Cavallino pisze:

> [...]
    > Dokładnie tak samo jak w TnK HD, z tym że nie ma potrzeby zakupu
    > dekodera za 300 zł, jeśli chce się oglądać przez miesiąc Mundial. ;-)

    A jeśli nie mam C+ a chcę przez miesiąc oglądać Mundial właśnie na C+ to
    ile muszę zapłacić? ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 96. Data: 2010-06-10 12:08:49
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Dariusz Zygmunt pisze:
    > A jeśli nie mam C+ a chcę przez miesiąc oglądać Mundial właśnie na
    C+ to
    > ile muszę zapłacić? ;-)

    dużo i przez min rok.
    mając oczywiście dekoder pod karte c+.
    więc biorąc pod uwagą min pakiet na 12 m-cy wyjdzie na pewno więcej.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 97. Data: 2010-06-10 12:30:09
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 6/10/2010 2:08 PM, pawell32 pisze:

    > dużo i przez min rok.
    > mając oczywiście dekoder pod karte c+.
    > więc biorąc pod uwagą min pakiet na 12 m-cy wyjdzie na pewno więcej.

    Eee, no nie bądź taki, daj szansę Cavallino, niech specjalista wyliczy
    ile dopłaci mi C+ za to, że będę przez miesiąc oglądał Mundial ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 98. Data: 2010-06-10 14:15:27
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > dużo i przez min rok.
    > mając oczywiście dekoder pod karte c+.
    > więc biorąc pod uwagą min pakiet na 12 m-cy wyjdzie na pewno więcej.

    nie zrozumiales pytającego, on ma już cyfre a chce dokupić TVP HD.
    Jedyne co musi zrobić to dokupić pakiet HD mix za dodatkowe 8zl
    miesieczenie, Po miesiacu (po MŚ) można to wyłączyć. Więc cały mundial
    w HD może nas kosztować 8zł (dotąd najtaniej w TNK HD to 19.9zl)
    Jedynym minusem jest to że jeśli ktoś korzystał z promocji gdzie przez
    cały okres umowy miał wszystkie kanały HD za darmo (była taka promocja
    przez kilka miesiecy na przelomie roku) to przy wyłączeniu HD mix
    (tego za 8zł) wyłaczą mu też inne darmowe kanały HD a raczej
    przepadnie mu zniżka na nie. Chodzi o 5 kanałów HD typu Animal Planet,
    Eurosport itd

  • 99. Data: 2010-06-10 14:44:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mamut" <c...@g...com> napisał w wiadomości news:

> [...]
    >(tego za 8zł) wyłaczą mu też inne darmowe kanały HD a raczej
    >przepadnie mu zniżka na nie. Chodzi o 5 kanałów HD typu Animal Planet,

    Nieprawda.
    Może wrócić do tej promocji.
    Sprawdzałem dzisiaj przy włączeniu HD Mix.
    Inaczej bym się nie zdecydował.

  • 100. Data: 2010-06-10 14:48:16
    Od: Miki <m...@n...eu>

    Cavallino wrote:

    > Oczywiście.
    > Z uwagi na słaby bitrate.

    Ale sie usmialem.....No po prostu sie gosciu kompromitujesz na
    maksa......Za duzo pilki i za duzo piwa w mozgu....