  • 71. Data: 2014-12-29 11:50:51
    Temat: Re: Telewizory kineskopowe
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    > LCD piękniejsze kolory? No to musi jest to kwestia bardzo subiektywna bo
    > mi bardziej pasi DLP pod względem "soczystości" kolorów i poziomu
    > czerni, drażni jedynie problem z takim ustawieniem gammy i jasności żeby
    > nie było schodków na odcieniach kolorów których nie ma przy projektorach
    > LCD. Albo kwestia projektora, mam uszkodzonego Hitachi na 3xLCOS, wedle
    > parametrów powinien być jak 3xDLP, chciałbym zobaczyć jego obraz.

    Dokładnie tak. 1 x DLP miał tak kijowe kolory że nie dało się
    praktycznie zdjęć oglądać. Po zmianie na 3 x LCD kolory są znacznie lepsze.
    Jak najbardziej jest to subiektywna ocena. Ta z mojego punktu widzenia
    jest najistotniejsza :).

    Jeżeli jest szansa na naprawienie tego 3xLCOS to bym naprawiał. Ba ,
    oddałbym nawet do serwisu. Jaki model ten Hitachi ?

    Adam

  • 72. Data: 2014-12-29 12:44:28
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 18 grudnia 2014 07:01:31 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
    > Czolem,
    >
    > Czy jakas firma robi jeszcze kineskopowe TV?
    > Nie toleruje sztucznego, przeostrzonego obrazu z LCD-kow i innych
    > plazm-srazm (tak, te najdrozsze tez przyprawiaja mnie o oczoplas) i chetnie
    > zabezpieczylbym sie na tym odcinku, bo moj Thompson ma juz ponad 20 lat.

    Srutututu, gacie z drutu, i takie tam dalej sranie w banie. Radio z Zielonym Oczkiem
    mam do dzisiaj jako eksponat muzealny, i nie jest na sprzedaż.

    Co się zaś tyczy syfrowej TV, to są 2 możliwości:

    1) Porządnie coś widzieć na 50-calowym plaskaczu
    2) Podniecać się 12-calowym Belwederem i tracić wzrok . (Zresztą dzisiaj Belweder
    tego sygnału już nie zajara).

    Nie szalej !!, Jeżeli stara analogowa technika Cię jara (mnie też !!) , to wstaw owe
    badziewia "do kąta", za parę lat otworzysz muzeum i w pigułę zarobisz.
    SERIO !!