  • 1. Data: 2011-12-02 18:17:38
    Temat: Ten przeklęty ASTER zaczyna likwidowac znowu kanały
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    ORT zostanie zastapiony przez Russia Today
    RTL zastąpi jakieś badziewie o nazwie ESKA.

    To już szczyt chamstwa nie będzie już żadnego niemieckojęzycznego kanału w
    ich ofercie.

    ASTER schodzi na psy.

  • 2. Data: 2011-12-02 18:38:02
    Od: "Adam" <n...@n...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ORT zostanie zastapiony przez Russia Today
    > RTL zastąpi jakieś badziewie o nazwie ESKA.
    >
    > To już szczyt chamstwa nie będzie już żadnego niemieckojęzycznego kanału w
    > ich ofercie.

    ja wohl mein deutsche Freund

  • 3. Data: 2011-12-02 18:43:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Adam" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ja wohl mein deutsche Freund

    Szto ty gawarisz tawariszcz?

  • 4. Data: 2011-12-03 08:46:22
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 2 Dec 2011 19:17:38 +0100, "rageofhonor" <w...@w...pl> wrote:

> [...]
    >RTL zastąpi jakieś badziewie o nazwie ESKA.
    >
    >To już szczyt chamstwa nie będzie już żadnego niemieckojęzycznego kanału w

    ja mam Aster (AZART, antena) ale do konca roku, bo wchodzi NTC i juz
    wszystkie potrzebne mi do zycia programy bede mial z naziemnej.

    A niemieckie kanaly to tylko z Astry (do koloru do wyboru). I nawet
    niemieckie radio.

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2011-12-04 01:38:51
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wszystkie potrzebne mi do zycia programy bede mial z naziemnej.
    >
    > A niemieckie kanaly to tylko z Astry (do koloru do wyboru). I nawet

    Mam też satelitę tylko zawsze była to rezerwa na wypadek złej pogody.
    Czasami tak trzaskało że tylko przez Aster dało się oglądać. Prawdopodobnie
    to jest zemsta za problemy z klientami które mieli przez Adamka.

  • 6. Data: 2011-12-04 09:29:34
    Od: Mark <...@o...pl>

    Dnia Fri, 2 Dec 2011 19:17:38 +0100, rageofhonor napisał(a):

    > ASTER schodzi na psy.

    Raczej odchodzi w niebyt.

    A ciebie to co,, zahibernowali ostatnio czy co?
    Astera juz praktycznie nie ma, nazwa zreszta zniknie w najblizszym czasie,
    teraz bedziesz mial UPC - a UPC ujednolica oferte, co z punktu widzenia
    operatora jest raczej zrozumiale

    --
    Mark

  • 7. Data: 2011-12-04 09:57:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-04 10:29, Mark pisze:

    > Raczej odchodzi w niebyt.

    Niby tak.

    > A ciebie to co,, zahibernowali ostatnio czy co?

    A co, masz na myśli przejęcie Aster przez UPC?

    > Astera juz praktycznie nie ma, nazwa zreszta zniknie w najblizszym czasie,
    > teraz bedziesz mial UPC - a UPC ujednolica oferte, co z punktu widzenia
    > operatora jest raczej zrozumiale

    Taaa, jasne. Ja cierpliwie poczekam, aż Aster będący u mnie (z ofertą
    Aster) łaskawie zniknie i pojawi się w tym samym miejscu UPC z ofertą
    UPC (który to jest na sąsiedniej ulicy). Póki co jest cisza i nikt
    nawet nie daje śladu nadziei, że stanie się tak w najbliższym czasie.

  • 8. Data: 2011-12-04 12:00:09
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 4 Dec 2011 10:29:34 +0100, Mark <...@o...pl> wrote:

    >Raczej odchodzi w niebyt.

    Nie byłbym taki pewien. Nie zdziwię się, jak oferta będzie dalej
    oferowana pod dwoma nazwami. U mnie jakiś czas temu Aster montował
    swoją instalację, a wcześniej był tu UPC. Ostatnio jeszcze pojawiła
    się instalacja Multimedia Polska.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2011-12-05 14:53:36
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-04 13:00, jerzu pisze:
> [...]
    > oferowana pod dwoma nazwami. U mnie jakiś czas temu Aster montował
    > swoją instalację, a wcześniej był tu UPC. Ostatnio jeszcze pojawiła

    Mnogość nazwa sprawia wrażenie konkurencji. A że to jedna firma, to już
    lemingi nie zauważą;)

  • 10. Data: 2011-12-06 14:50:56
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

> [...]
    > oferowana pod dwoma nazwami. U mnie jakiś czas temu Aster montował
    > swoją instalację, a wcześniej był tu UPC. Ostatnio jeszcze pojawiła

    Ani ja. W końcu mnogość nazw na rynku powoduje wrażenie, że jest wiele
    podmiotów gospodarczych. Lemingi się nabiorą. I wystarczy.