  • 1. Data: 2011-12-03 19:03:44
    Temat: Obraz HD na TV z routera WLAN
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Witam

    Chciałbym oglądać filmy i zdjęcia w TV, wysłane z routera (podpięty HDD)
    lub komputera i to wszystko przez WLAN. Co polecacie. Jaki sprzęt
    potrzebny? TV bez gniazda USB i WLAN.

    Dziękuję za informacje i pomysły.

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Google zachowuje się jak kobieta. Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je
    dokończyć na tuzin sposobów."

  • 2. Data: 2011-12-03 21:03:08
    Temat: Re: Obraz HD na TV z routera WLAN
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Piotr M" napisał w wiadomości grup

    > Jaki sprzęt potrzebny? TV bez gniazda USB i WLAN.

    laptop z hdmi

  • 3. Data: 2011-12-03 23:20:57
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 3 grudnia 22:03, Kris pisze:

    > laptop z hdmi

    Za pomocą HDMI prześlę bezprzewodowo dane do TV?

  • 4. Data: 2011-12-04 07:54:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > Za pomocą HDMI prześlę bezprzewodowo dane do TV?

    Nie, do laptopa stojącego obok tv.

  • 5. Data: 2011-12-04 12:47:45
    Od: Dedektyf <p...@g...pl>

    W dniu 2011-12-04 00:20, Piotr M pisze:

    > Za pomocą HDMI prześlę bezprzewodowo dane do TV?

    Nie, bo w tv nie masz ani usb ani wifi :-)

  • 6. Data: 2011-12-04 14:22:57
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Piotr M" napisał w wiadomości grup

    >Za pomocą HDMI prześlę bezprzewodowo dane do TV?

    Laptopa łączysz z telewizorem kablem hdmi.

  • 7. Data: 2011-12-04 14:56:02
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 4 grudnia 15:22, Kris pisze:

    > Laptopa łączysz z telewizorem kablem hdmi.

    Ale właśnie pytanie jest jak to zrobić bezprzewodowo.

    Czy jest jakieś urządzonko co by chwyciło dane po WLANie i wsadziło w TV :)

  • 8. Data: 2011-12-04 15:04:11
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Piotr M" napisał w wiadomości grup

    >Ale właśnie pytanie jest jak to zrobić bezprzewodowo.

    >Czy jest jakieś urządzonko co by chwyciło dane po WLANie i wsadziło w TV :)

    A dlaczego laptop np. nie może być?
    Zamiast laptopa możesz za pomocą konsoli xboxa oglądać dane z serwera w tv.

  • 9. Data: 2011-12-04 15:07:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 04 Dec 2011 15:56:02 +0100, Piotr M napisał(a):

    > Czy jest jakieś urządzonko co by chwyciło dane po WLANie i wsadziło w TV :)

    Po wlan to gonią ramki ethernet i pakiety TCP/IP. Dokąd nie masz telewizora
    z wbudowanym odtwarzaczem, jak np. w miarę nowe Samsungi, to podpinać sobie
    możesz. Telewizor się porozumie z routerem jak polski turysta w niemieckim
    sklepie ("teraz patrz na usta - DO METALU")

    Jeżeli koniecznie po WLAN, to musi być NMT albo kolejny pecet, bo
    urządzonko musi sobie poradzić z WLAN, TCP/IP, protokołami sieciowymi
    (conajmniej SMB), następnie odebrane pliki wyświetlić itp. Silny procesor
    multimedialny typu Sigma Design, albo jeszcze silniejszy zwykły, najlepiej
    z silną kartą graficzną.

    Chyba, że nednak odpuścisz i ograniczysz się do bezprzewodowego HDMI, czyli
    WHDI, choć to z WLAN ma tak niewiele wpspóllnego. Słabo rozpowszechnione,
    drogie i narowiste. Wszyscy przeszli na DLNA, ale to musi być wbudowane w
    obydwa urządzenia. W pececie czasem można posztukować programem.

    Zawsze można też poszukać chińskich zabawek bez żadnych standardów, tych,
    których nawet nie chciało ci się poszukać:
    http://www.ebay.pl/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570
    &_nkw=wireless+hdmi&_sacat=See-All-Categories
    http://allegro.pl/listing.php/search?string=bezprzew
    odowy+hdmi
    bo i po co, zawsze lepiej podpierać się innymi, tak wygodniej
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 10. Data: 2011-12-04 15:37:00
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 4 grudnia 16:07, Waldek Godel pisze:

> [...]
    odowy+hdmi
    > bo i po co, zawsze lepiej podpierać się innymi, tak wygodniej

    Dzięki za informacje. Znalazłem jeszcze coś takiego: Intel Wireless Display

    http://www.intel.com/pl_pl/consumer/products/technol
    ogy/wirelessdisplay.htm#fragment-a-1

    http://goo.gl/nnTLd
    (ostatnia kartka)