    From: "McP" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Termostat w rurce w łazience
    Date: Tue, 28 Sep 2010 00:16:58 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    W budynku na pietrze mam lazienke natomiast w piwnicy jest bojler. Rano zeby moc
    umyc rece w cieplej wodzie musze spuscic pokazna jej ilosc z pionu zanim
    naplynie woda z bojlera. Zmeczylo mnie to na tyle, ze wymyslilem by dla krotkich
    zalaczen poboru wody podgrzewac ja elektrycznie wpinajac podgrzewacz przeplywowy
    na wezyku cieplej wody. Chce jednak zabezpieczyc sie przed sytuacja, w ktorej
    pobor wody jest dluzszy i goraca woda z bojlera dociera do podgrzewacza, ktory
    ja znow, tym razem niepotrzebnie podgrzewa. Wymyslilem, ze przed podgrzewaczem
    powinienem zamontowac termostat odcinajacy jego zasilanie, gdy temperatura
    naplywajacej wody osiagnie zadowalajaca wartosc. Niestety nie potrafie znalezc
    odpowiedniego urzadzenia, ktore spelniloby ta funkcje i rownoczesnie udaloby sie
    je zamontowac na bardzo malej przestrzeni na standardowym wezyku w oplocie
    stalowym. Termostat zblizeniowy odpada bo wezyk sie tak szybko nie nagrzeje.
    Czy ktos kiedys gdzies widzial podobne ustrojstwo i nakieruje?
    A moze ten moj pomysl jest do bani i nie bedzie dzialac?