  • 121. Data: 2010-01-15 23:02:59
    Temat: Re: Termotransfer i "cynowanie" po radziecku
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-01-15 12:03, marko1a pisze:

    > Nie wiem co mi wpadło do głowy aby napisac "wyżucić".
    > Ale to jara po oczach.

    Na następny raz polecam z menu Edycja / Wycofaj wiadomość (może w
    Outlooku się nazywa nieco inaczej).

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 122. Data: 2010-01-16 19:21:02
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:slrnhku32e.sh6.jaros@falcon.lasek.waw.pl,
    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> nabazgrał:

    > U nas towar ten występuje pod nazwą "ryba trzeciej świeżości".

    A ja se mysle, co Oni tak się rozgadali o tym termotransferze...
    a tu masz, o ogórki się rozchodzi ;-)

    Włodek

  • 123. Data: 2010-01-16 20:23:36
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:hik634$3ff$1@atlantis.news.neostrada.pl,
    marko1a <m...@l...de> nabazgrał:
    (ciap)

    > Dochodzi do takich paranoi że 1kg zwykłej soli kuchennej jodowanej (bo
    > prikaz że musi być jodowana) kosztuje niecałą złotówkę podczas gdy
    > czysta sól do zmywarki w której nie ma jodu 7-8zł za kg.

    i jak zwykle po D.. dostaje kilka osób, które nie mogą/nie powinny uzywać
    jodowanej...

    Włodek

  • 124. Data: 2010-01-16 23:42:42
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Włodzimierz Wojtiuk napisał:

    > A ja se mysle, co Oni tak się rozgadali o tym termotransferze...
    > a tu masz, o ogórki się rozchodzi ;-)

    Ogórki, śledzie... przecież nie zagrycha jest najważniejsza.

    --
    Jarek

  • 125. Data: 2010-01-17 12:38:35
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Eee tam. To nie grupa pl.misc.polonistyka

    Marek