  • 11. Data: 2019-01-15 20:57:12
    Temat: Re: Tesla otwiera serwis i salon w Warszawie
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Z Poznania? Nie sądzę.

    Nie patrzysz całościowo. Swój ze swoim się szybciej dogada :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 12. Data: 2019-01-15 22:00:08
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-15 20:42, j...@i...pl wrote:

    > Przecież on nie ma Tesli. I pewnie jeszcze długo mieć jej nie będzie.

    No ale mógłby sobie kupić skoro salon otwarli :-)

  • 13. Data: 2019-01-15 22:39:26
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > Nie patrzysz całościowo.

    Raczej nie patrzymy z DC.

    >Swój ze swoim się szybciej dogada :-)

    Tylko że to nie swój będzie decydował.

  • 14. Data: 2019-01-26 23:47:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <j...@i...pl> wrote in message

    > Przecież on nie ma Tesli. I pewnie jeszcze długo mieć jej nie będzie.

    Racja.
    W ubiegły poniedziałek wycofałem nawet mój $1000 z rezerwacji.

    Co nie zmienia mojej opinii, że to dobra nowina - wreszcie Polska
    ma serwis i może niedługo będzie drugi, trzeci, piąty... będzie fajnie.

  • 15. Data: 2019-01-26 23:48:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Adam" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    utoryzowany-serwis-a-wkrotce-salon

    > A może on mieszka w Słubicach? ;)
    >
    > Ale rzeczywiście - można będzie podjechać i ponarzekać na te plastikowe
    > zabawki.

    Plastikowe? Plastikowe to były Trabanty.

  • 16. Data: 2019-01-27 00:05:16
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-26 23:47, Pszemol wrote:
> [...]
    >
    > Co nie zmienia mojej opinii, że to dobra nowina - wreszcie Polska
    > ma serwis i może niedługo będzie drugi, trzeci, piąty... będzie fajnie.

    Nie wiem skąd taki optymizm

  • 17. Data: 2019-01-27 14:18:43
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    kk <k...@o...pl> wrote:

    > Nie wiem skąd taki optymizm

    Bo ja jestem optymistą :)

  • 18. Data: 2019-01-27 19:20:41
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-27 14:18, Pszemol wrote:

    > Bo ja jestem optymistą :)

    King Brus Li karate miszcz

  • 19. Data: 2019-01-27 22:09:06
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-26 o 23:48, Pszemol pisze:

    > Plastikowe? Plastikowe to były Trabanty.

    Więc już wiemy na czym Tesla się wzorowała :-D

    Wnętrze to pudełko plastikowe powleczone skórą. Jak postukasz to efekt
    jest jakbyś w mydelniczkę stukał. Wygłuszenie, przynajmniej w modelu X,
    katastrofalne. Słychać rozmowy ludzi na zewnątrz. Efekt taki jak przy
    niedomkniętym oknie.

    Gdy porównam to ze swoim, nie najnowszym i dużo tańszym niż pół miliona
    zł Mercem, to w zasadzie brak porównania na niekorzyść Tesli. Jeśli
    natomiast porównamy to z podobnej wartości Mercem S czy nawet BMW 7,
    gdzie zdarzają się nawet podwójne szyby by ciszej było, to Tesla wypada
    jak Trabant. Mega świetny napęd/elektronika w mega obskurnej budzie za
    mega nieświetną cenę.

    Jeśli miałbym porównać cenowo jakość wykończenia wnętrza do
    współczesnych aut, to Tesla powinna kosztować 80 tys. zł i to przed
    promocją.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 20. Data: 2019-01-28 02:57:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek S" <p...@s...com> wrote in message

> [...]
    >
    > Jeśli miałbym porównać cenowo jakość wykończenia wnętrza do współczesnych
    > aut, to Tesla powinna kosztować 80 tys. zł i to przed promocją.

    Porównuj wśród samochodów elektrycznych. Inaczej to nie ma sensu.
    To jest dla wszystkich wiadome, że to samochód dla fascynatów EV
    i właśnie mega świetny napęd, elektronika się liczy i niewiele więcej.