  • 1. Data: 2009-01-22 10:25:43
    Temat: Test lacza internetowego
    Od: "MarkX" <n...@o...p.pl>

    Mam w domu 2 lacza internetowe. Chce je przetestowac z miesiac, dwa, wybrac
    lepsze i z drugiego zrezygnowac. Jaki program mi to umozliwi? Szczegolnie
    chodzi mi o przerwe w dzialaniu lacza, ale o szybkosc tez. Oczywiscie takie
    cos musialoby pracowac non stop, zeby wynik byl w miare wiarygodny.

    pozdrawiam
    MarkX

  • 2. Data: 2009-01-22 11:24:35
    Temat: Re: Test lacza internetowego
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'MarkX'
    Wpis z dnia 22-01-2009:

> [...]
    > chodzi mi o przerwe w dzialaniu lacza, ale o szybkosc tez. Oczywiscie takie
    > cos musialoby pracowac non stop, zeby wynik byl w miare wiarygodny.

    http://technet.microsoft.com/pl-pl/library/cc783075.
    aspx
    http://www.zoom.idg.pl/ftp/kategoria/pc_113/Oprogram
    owanie.sieciowe/Monitorowanie.ruchu.html
    http://www.searchengines.pl/index.php?showtopic=1222
    8

    + emule ściągające kilka dużych plików (oczywiście legalnych)

    --
    TomaSz.

  • 3. Data: 2009-01-22 12:39:42
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <s5clv1b0x65h$.dlg@usenet.mail.op.pl>, TomaSz. napisał(a):

    > + emule ściągające kilka dużych plików (oczywiście legalnych)

    Jeśli dla Ciebie emule jest wyznacznikiem stabilności łącza, to gratuluję.

    Jacek

  • 4. Data: 2009-01-22 14:59:25
    Od: "Paweł B." <b...@w...pl>

    TomaSz. pisze:
> [...]
    8

    > + emule ściągające kilka dużych plików (oczywiście legalnych)

    Nie bądźmy śmieszni, zanim wysyci łącze na emule to miną wieki.
    Do testu polecam najbliżej położony szybki serwer ftp.
    Ja jestem z Gdyni i do testów używam serwera task. Nie wiem jak inne
    (icm, itd) ale task ma nawet specjalne pliki do testów.

    ftp://ftp.task.gda.pl/test/

    Pozdrawiam,

    --
    Paweł B.
    botul.pl

  • 5. Data: 2009-01-24 09:47:07
    Od: Boguś <t...@w...pl>

    TomaSz. napisał:

    > http://www.zoom.idg.pl/ftp/kategoria/pc_113/Oprogram
    owanie.sieciowe/Monitorowanie.ruchu.html

    Znalazłem tam taki program : Bandwidth Monitor Lite 2.0.135
    Według opisu fajny program na Windows 2000/XP/Vista

    .. ale u mnie na XP SP3 natychmiast się wysypał

    Może, ktoś go używa ??

    --
    Boguś