  • 1. Data: 2010-03-11 11:31:35
    Temat: Tester komunikacyjny
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Szukam testera komunikacyjnego 0,4-3GHz do pomiarów urzadzeń nadawczo
    odbiorczych modulacjami AM FM z funkcją analizatora widma.
    Nowe są drogie dlatego może być używany byle był sprawny. Ewentualnie
    zastanawiam się nad zakupem nowego Anritsu MT8801 ale dodatkowo musiałbym
    zakupić jakiś dodatkowy przyrząd do pomiarów modulacji AM/FM.
    Czy zna ktoś firmę która pośredniczy czy też posiada w sprzedazy takie
    używane urządzenia?

    Marek

  • 2. Data: 2010-03-11 11:37:17
    Temat: Re: Tester komunikacyjny
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Szukam testera komunikacyjnego 0,4-3GHz do pomiarów urzadzeń nadawczo

    Pomyłka.
    0,04-3GHz miało być

    Marek

  • 3. Data: 2010-03-11 14:33:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marko1a" <m...@l...de> napisał
    > Szukam testera komunikacyjnego 0,4-3GHz do pomiarów urzadzeń
    > nadawczo odbiorczych modulacjami AM FM z funkcją analizatora
    > widma.
    > Nowe są drogie dlatego może być używany byle był sprawny.

    Ebay i znajomy w USA.

    J.

  • 4. Data: 2010-03-11 14:52:12
    Od: "TERRANova" <t...@j...eu>

    > Użytkownik "marko1a" <m...@l...de> napisał
    >
    > Ebay i znajomy w USA.
    >
    > J.

    Chyba nie sprzedali
    http://allegro.pl/item931583664_analizator_widma_anr
    itsu_mt8801b_300khz_3ghz.html

  • 5. Data: 2010-03-11 14:58:44
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    http://radiolab.pl/

  • 6. Data: 2010-03-11 17:16:49
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    marko1a wrote:

    > Użytkownik "marko1a" <m...@l...de> napisał w wiadomości
    >
    > Pomyłka.
    > 0,04-3GHz miało być
    http://www.rosenkranz-
    elektronik.de/index.php?change_language=english&site
    =index&PHPSESSID=c00afe3e608176f4ff47fd60cb66414c

    Waldek

  • 7. Data: 2010-03-11 20:39:15
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-03-11 12:31, marko1a pisze:

    > Szukam testera komunikacyjnego 0,4-3GHz do pomiarów urzadzeń nadawczo
    > odbiorczych modulacjami AM FM z funkcją analizatora widma.

    Może jeżeli nie będziesz go ciągle eksploatował to opłacałoby się
    wypożyczyć jakiś porządny sprzęt zamiast od razu kupować?
    http://tm.livingston.pl/

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 8. Data: 2010-03-12 07:50:50
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Te 10-11kzł jestem w stanie wydać.
    Co prawda ten model MT8801 nie ma pomiarów bezpośrednich modulacji AM FM
    (nie przedstawia wyników) ale pośrednio da się to nim zrobić analizując
    wykresy. Jak myślicie czy nie będzie to zbyt upierdliwe?
    No i ten MT8801 posiada wiele funkcji z których nie skorzystam ale jednak
    urządzenia dedykowanego w tej cenie raczej nie znajdę.

    Marek

  • 9. Data: 2010-03-12 08:41:34
    Od: "TERRANova" <t...@j...eu>

> [...]
    > No i ten MT8801 posiada wiele funkcji z których nie skorzystam ale jednak
    > urządzenia dedykowanego w tej cenie raczej nie znajdę.

    To moze lepiej jakis stabilock 8031 lub podobny bo tam masz AM i FM. (z tym
    ze one do 1GHz)
    Ewentualnie jakis CMS R&S ale one jakpamietam cos min 5000$ kosztuja
    uzywane.
    Co do Anritsu to nie wiem o jakich pomiarach myslisz ale FM on mierzy.

  • 10. Data: 2010-03-12 09:56:04
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "TERRANova" <t...@j...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > uzywane.
    > Co do Anritsu to nie wiem o jakich pomiarach myslisz ale FM on mierzy.

    No właśnie. FM jednak mierzy. Sciągnąłem datashita i sobie właśnie
    analizuję. Opcja 01 pomiary analogowe - wbudowane gebneratory RF i AF. Brak
    AM to już przełknę.
    Stabilock'a znam, często korzystałem ale ten stabilock to kosztuje majątek.
    Sporo ponad 30kzł trzeba by było dać jeśli nie więcej za używkę a tyle kasy
    nie przeznaczę.

    Marek