  • 11. Data: 2010-03-12 20:16:40
    Temat: Re: Tester komunikacyjny
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    Podpowiem ci ze jak zadzwonisz do radiolabu to mozesz potargowac sie o
    cene i czasem zamowic dodatkowe ustrojstwa.

  • 12. Data: 2010-03-12 21:21:55
    Od: "TERRANova" <t...@j...eu>

    > No właśnie. FM jednak mierzy. Sciągnąłem datashita i sobie właśnie
    > analizuję. Opcja 01 pomiary analogowe - wbudowane gebneratory RF i AF.
    > Brak AM to już przełknę.
    > Stabilock'a znam, często korzystałem ale ten stabilock to kosztuje
    > majątek. Sporo ponad 30kzł trzeba by było dać jeśli nie więcej za używkę a
    > tyle kasy nie przeznaczę.

    Eee no..
    Stabilocka 4031 ponizej 10000 PLN mozna sciagnac ze stanow.
    Sam keidys kilka sztu rozprowadzilem w polsce...to byly czasy.
    Teraz uzywam wlasnie Anritsu i sobie chwale bo w przeciwienstwie do
    Stabilocka ma szersze pasmo co mi sie przydalo nie raz.

  • 13. Data: 2010-03-15 08:33:34
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "TERRANova" <t...@j...eu> napisał w wiadomości

    > To moze lepiej jakis stabilock 8031 lub podobny bo tam masz AM i FM. (z
    > tym ze one do 1GHz)
    > Ewentualnie jakis CMS R&S ale one jakpamietam cos min 5000$ kosztuja
    > uzywane.
    > Co do Anritsu to nie wiem o jakich pomiarach myslisz ale FM on mierzy.

    Czy mogę cię zapytac o coś na priva?
    Wysłałem na t...@j...eu maila ale nie dotarł.

    Marek