  • 11. Data: 2012-10-18 15:50:02
    Temat: Re: Tethering w iPhone 4S
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:

    > to uruchom sobie tethering na prepaidzie w TMobile albo w Orange.

    Nie przekonasz apple-hejtera, on *wie* i żadne fakty tego nie zmienią...

  • 12. Data: 2012-10-18 18:53:12
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 18 Oct 2012 15:37:28 +0200, Maciej Bebenek wrote:

    > to uruchom sobie tethering na prepaidzie w TMobile albo w Orange.

    Zmierzasz do tego, ze Tiktaki albo Orange wykrywaja ze telefon stal się
    modemem i jakos za to extra kasuja?
    Czy rozumiesz pierwsze zdanie z cytatu inaczej niz ja?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 13. Data: 2012-10-18 19:55:33
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Maciej Bebenek" napisał:

    > to uruchom sobie tethering na prepaidzie w TMobile albo w Orange.

    Polskim? I co się stanie? Poważnie pytam, choć wątek mocno trollowaty.

    JoteR

  • 14. Data: 2012-10-18 22:36:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 18 Oct 2012 16:53:12 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > Zmierzasz do tego, ze Tiktaki albo Orange wykrywaja ze telefon stal się
    > modemem i jakos za to extra kasuja?

    Generalnie iDewocjonalia szpiegują na usera operatorowi i ma on dostęp do
    informacji, w jakim trybie telefon jest używany. A co z tym zrobi, to już
    jest zupełnie inna para kaloszy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 15. Data: 2012-10-19 00:17:17
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

    > Polskim? I co się stanie? Poważnie pytam, choć wątek mocno trollowaty.

    Generalnie nic. Oczywiście mówiąc o ajfonie.

  • 16. Data: 2012-10-19 00:24:36
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Generalnie iDewocjonalia szpiegują na usera operatorowi i ma on dostęp do
    > informacji, w jakim trybie telefon jest używany. A co z tym zrobi, to już
    > jest zupełnie inna para kaloszy.

    Waldek - to tak nie działa. Do tetheringu w sieciach pobłogosławionych
    przez Apple wymagany jest dodatkowy APN.

  • 17. Data: 2012-10-19 00:31:56
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Maciej Bebenek" napisał:

    > Generalnie nic. Oczywiście mówiąc o ajfonie.

    Ach tak... ;->
    Ale na innych telefonach da się? Pytam w kontekście stwierdzenia, które
    padło w tym wątku: "Tak czy inaczej nie jest to kwestia iOS". Bo z tego,
    co napisałeś wynika, że jednak jest.

    JoteR

  • 18. Data: 2012-10-19 01:01:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 19 Oct 2012 00:24:36 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):
    > Waldek - to tak nie działa. Do tetheringu w sieciach pobłogosławionych
    > przez Apple wymagany jest dodatkowy APN.

    A ma to jakies uzasadnienie ?
    Czy to tylko wynik umowy z AT&T ? :-)

    J.

  • 19. Data: 2012-10-19 01:33:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 19 Oct 2012 00:31:56 +0200, JoteR napisał(a):

    > Ach tak... ;->
    > Ale na innych telefonach da się? Pytam w kontekście stwierdzenia, które
    > padło w tym wątku: "Tak czy inaczej nie jest to kwestia iOS". Bo z tego,
    > co napisałeś wynika, że jednak jest.

    To nie jest funkcja ktora jest dostepna w kazdym OS, chyba nawet nie jest
    to kwestia programu - bo wymaga dosc zaawansowanych funkcji dostepu do
    sieci ze strony OS.

    Wiec cos mi sie wydaje ze zasadniczo iOS nie jest tu jakims wielkim
    wyjatkiem ... jesli jednak wierzyc Mackowi, to pomysleli o tym .. tylko
    pomysleli w stylu Apple, znaczy sie jak golab o parapecie :-)

    J.

  • 20. Data: 2012-10-19 02:05:20
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A ma to jakies uzasadnienie ?
    > Czy to tylko wynik umowy z AT&T ? :-)

    Prawdopodobnie tak, ale skoro zadziałało w jednej sieci, to po co zmieniać?
    ;-)