  • 1. Data: 2017-01-09 21:04:50
    Temat: Tmobile i ich "granie na..." wreszcie oberwało
    Od: Kris <k...@g...com>

    http://antyweb.pl/15-mln-zl-kary-dla-t-mobile-za-gra
    nie-na-czekanie/
    Ale czy ostatecznie zapłacą?

  • 2. Data: 2017-01-09 21:39:05
    Temat: Re: Tmobile i ich "granie na..." wreszcie oberwało
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-01-09 o 21:04, Kris pisze:
    > http://antyweb.pl/15-mln-zl-kary-dla-t-mobile-za-gra
    nie-na-czekanie/
    > Ale czy ostatecznie zapłacą?

    Mnie okradali codziennie za "Angielski flirt" przez ponad 2 lata, jak po
    pół roku sobie włączyli na karcie włożonej do centralki.

    Nigdy więcej za żadne skarby od nich czegokolwiek.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2017-01-09 22:32:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości
    >http://antyweb.pl/15-mln-zl-kary-dla-t-mobile-za-gr
    anie-na-czekanie/
    >Ale czy ostatecznie zapłacą?

    Nawet jesli, to ile zarobili na tym ... przeciez to jeszcze Ere
    pamieta.

    Ale kwoty cos mi sie nie zgadzaja - 10% obrotu to chyba nie jest
    15mln.
    Miesieczny obrot, czy roczny wynikajacy tylko z tej uslugi ?

    J.

  • 4. Data: 2017-01-10 22:58:56
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    ps.com...
    http://antyweb.pl/15-mln-zl-kary-dla-t-mobile-za-gra
    nie-na-czekanie/
    > Ale czy ostatecznie zapłacą?

    orange też dostał za to karę?
    tam była podobna historia

  • 5. Data: 2017-01-13 16:51:46
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > http://antyweb.pl/15-mln-zl-kary-dla-t-mobile-za-gra
    nie-na-czekanie/
    > Ale czy ostatecznie zapłacą?

    tutaj pisałem do dziennika internautów jak mi stówa poznikała z kart
    oni jakoś za to samo chyba nie dostali kary

    http://di.com.pl/halo-granie-stowa-w-plecy-przez-bla
    d-techniczny-46209

  • 6. Data: 2017-01-15 15:15:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 13 Jan 2017 16:51:46 +0100, zlotowinfo napisał(a):
> [...]
    >
    > tutaj pisałem do dziennika internautów jak mi stówa poznikała z kart
    > oni jakoś za to samo chyba nie dostali kary

    A zglosiles do UOKiK, czy chocby reklamacje zlozyles ?

    Rzecznik nazywa "bardziej przyjaznym wariantem", ale mnie to wyglada
    na bezumowne obciazenie, bo tak jednostronnie wlaczac, to trzeba w
    odpowiednim trybie, a w gsm wrecz nie wolno.

    Ja sie na na te pierwsza promocje nie zalapalem, potem trzeba bylo
    potwierdzic.
    T-mobile trzeba przyznac, ze wlaczali to w nowych umowach, mozna by
    rzec, ze w ramach promocji zbiorczej, i bylo to jasno zapisane w
    umowie.

    J.