  • 1. Data: 2017-01-09 18:16:36
    Temat: najtanszy prepaid 2017
    Od: Jestem Nowy <n...@p...pl>

    nie zależy mi na tanich stacjonarnych
    nie zależy mi na darmowych wewn sieci
    nie zależy mi na "darmowym" nr z 1 osobą

    ale przyszedłem zapytać tut. ekspertów

    który z prepaidów ma najtańsze krajowe
    rozmowy na komórki z wszystkimi sieciami?

    chodzi mi o to że nie chcę sięgać po 1 nr
    gdy dzwonię do play a po inny gdy np do orange
    ale mieć jedną komórkę do dzwonienia pod
    przeróżne komórki (pod stacjonarne wcale
    praktycznie nie dzwonię więc mi nie zależy)

    no i koniecznie musi to być prepaid,
    absolutnie żadnego abonamenta ani mix-a

  • 2. Data: 2017-01-09 18:37:14
    Temat: Re: najtanszy prepaid 2017
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > no i koniecznie musi to być prepaid,
    > absolutnie żadnego abonamenta ani mix-a

    tu masz to czego szukasz

    https://lajtmobile.pl/oferta/telefon-na-abonament/1

    z tym że to abonament bez terminu. czyli taka "zdrapka" prepaidowa
    płacona miesiąc później. nawet jakbyś znalazł prepaida, to albo kasa
    przepada z góry za miesiąc, albo gdy aktywujesz pakiet darmowych...

    ToMasz

  • 3. Data: 2017-01-09 19:10:55
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    Jestem Nowy has brought this to us :
> [...]
    > ale mieć jedną komórkę do dzwonienia pod
    > przeróżne komórki (pod stacjonarne wcale
    > praktycznie nie dzwonię więc mi nie zależy)

    Zależy ile minut Ci potrzeba, najniższą stawkę na rynku do komórkowych
    ma Fakt mobile 15gr/min z sekundowym. Jednak jeśli potrzebujesz więcej
    niż 100 minut miesięcznie to warto się zastanowić nad jakimś no limitem
    w prepaid. Jest to kwota + - 20zł choćby w play. W Fakcie masz to za
    19zł.

  • 4. Data: 2017-01-09 19:12:59
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Jestem Nowy
    naskrobał(a):

    > no i koniecznie musi to być prepaid,
    > absolutnie żadnego abonamenta ani mix-a

    Virgin i taryfa freemium
    https://virginmobile.pl/oferty/nowy-numer/freemium
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz budzi się koło drugiej i pomyślał:

  • 5. Data: 2017-01-09 19:37:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jestem Nowy" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >który z prepaidów ma najtańsze krajowe
    >rozmowy na komórki z wszystkimi sieciami?

    Ale duzo tego gadania czy malo ?

    Chyba wszystkie juz maja oferte no-limit za 25-30zl/mc, a z drugiej
    strony masz Virgin - 30minut/mc za darmo.

    J.

  • 6. Data: 2017-01-09 20:28:52
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > no i koniecznie musi to być prepaid,
    > absolutnie żadnego abonamenta ani mix-a

    Play plan "Formuła Play na kartę" opcja "Formuła Unlimited na 30 dni" -
    25 PLN / 30 dni do tego 6 GB danych. Kod włączenia planu to *163*10#, a
    opcji to *111*407*1#. Odnawia się automatycznie.

    T-mobile "Nielimitowane rozmowy, sms-y i 10 GB za 25 zł" - 25 PLN / 30
    dni i do tego 10 GB danych. Kod aktywacji to *140*265#. Odnawia się
    automatycznie (tak piszą).

    A jak nie potrzebujesz więcej niż 30 sms-ów i 300 MB danych, to
    najtaniej wyjdzie Virgin Mobile, plan "Freemium" i dokupić za 19 PLN
    pakiet nieograniczonej ilości minut. Kod włączenia "Freemium" to
    *222*000#, a pakiet *222*000*1*0#. Trzeba pamiętać o dokupywaniu kodów,
    pakiet nie odnawia się automatycznie. Raz na pół roku trzeba odnowić
    "Freemium".
    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2017-01-09 21:01:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 9 stycznia 2017 18:16:37 UTC+1 użytkownik Jestem Nowy napisał:
> [...]
    > ale mieć jedną komórkę do dzwonienia pod
    > przeróżne komórki (pod stacjonarne wcale
    > praktycznie nie dzwonię więc mi nie zależy)

    Nju= 19zł za nolimit na komórki smsy i 1Gb netu w tym. Po wykorzystaniu tego 1Gb jest
    lejek.

  • 8. Data: 2017-01-22 23:25:06
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-01-09 o 18:16, Jestem Nowy pisze:
> [...]
    > ale mieć jedną komórkę do dzwonienia pod
    > przeróżne komórki (pod stacjonarne wcale
    > praktycznie nie dzwonię więc mi nie zależy)

    Jakie to ma znaczenie, który jest najtańszy, jeżeli wszystkie oferują
    dzwonienie i SMSowanie do wszystkich polskich sieci komórkowych w
    śmiesznie niskiej cenie ok. 20 zł/mies?
    Różnica tych kilku złotych nie jest warta straty czasu na analizowanie
    poszczególnych ofert.