  • 11. Data: 2018-01-04 16:49:36
    Temat: Re: To jest raczej NEWS
    Od: r...@g...com

    MS już wypuścił łatkę. Ale jakoś mojego starego C2D się nie ima, czyli nie chce
    instalować przez WU - może ten procek na to niewrażliwy?

  • 12. Data: 2018-01-04 16:59:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 4 Jan 2018 07:49:36 -0800 (PST), r...@g...com

    > MS już wypuścił łatkę. Ale jakoś mojego starego C2D się nie ima, czyli
    > nie chce instalować przez WU - może ten procek na to niewrażliwy?

    Masz jakiś sznurek pod ręką? Gógle jeszcze nic nie zwraca...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 13. Data: 2018-01-04 17:24:06
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 4 Jan 2018 16:59:15 +0100, Myjk

    > Masz jakiś sznurek pod ręką? Gógle jeszcze nic nie zwraca...

    A propo sznurków, tester podatności od Intela Win/Lin :P

    https://downloadcenter.intel.com/download/27150

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 14. Data: 2018-01-04 17:35:20
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-04 o 17:24, Myjk pisze:

    > A propo sznurków, tester podatności od Intela Win/Lin :P
    >
    > https://downloadcenter.intel.com/download/27150

    Mojego laptopa z win10 nie chce zdiagnozować

    ale blaszak z win7 jak najbardziej PODATNY

    Jakieś inne narzędzia?

  • 15. Data: 2018-01-04 18:31:54
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 4 Jan 2018 17:35:20 +0100, z

    > Mojego laptopa z win10 nie chce zdiagnozować
    > ale blaszak z win7 jak najbardziej PODATNY

    Mój faul. Ten "młotek" dotyczy błędów
    w Management Engine a nie Meltdown...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 16. Data: 2018-01-09 19:34:35
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 03.01.2018 o 18:34, pueblo pisze:
    > bardziej się obawiam tego zwolenienia...trzeba będzie wiedziec której
    > łatki nie instalować.

    To absurd, wolę to zwolnienie o łupie 30% a może jeszcze mniej w
    zwykłych aplikacjach nie kernelowych, niż mieć komputer który można
    popsuć (albo choćby tylko dane) za pomocą strony WWW.

  • 17. Data: 2018-01-10 12:25:27
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Borneq, 09 sty 2018 w news:p331vr$ren$1@node1.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

    > To absurd, wolę to zwolnienie o łupie 30% a może jeszcze mniej w
    > zwykłych aplikacjach nie kernelowych, niż mieć komputer który można
    > popsuć (albo choćby tylko dane) za pomocą strony WWW.

    Podobnoż taki atak jest bardzo mało prawdopodobny.

  • 18. Data: 2018-01-12 18:25:04
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj pueblo, 10 sty 2018 w news:5a55f827$0$5160$65785112
    @news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Witaj Borneq, 09 sty 2018 w news:p331vr$ren$1@node1.news.atman.pl

    > Podobnoż taki atak jest bardzo mało prawdopodobny.

    A do tego sam MS udostępnia sposób na zalbkowanie tego fixa.
    https://support.microsoft.com/en-us/help/4073119/pro
    tect-against-
    speculative-execution-side-channel-vulnerabilities-i

    Przy okazji, jest tam też skrypt PS sprawdzający te zabezpieczenia czy
    też ich brak. Sprawdziłem to przed i po zainstalowaniu łaty na W7 i wynik
    jest taki sam, więc nie wiem czy problem ze skryptem, czy z łatą. W tej
    chwili wygląda jakby łata nie działała - czytaj taki sam brak
    bezpieczeństwa.