  • 1. Data: 2018-04-17 14:30:59
    Temat: To na bank tylko przejsciowe klopoty
    Od: p...@g...com

    https://www.buzzfeed.com/carolineodonovan/tesla-mode
    l-3-production-shutdown-delay-elon-musk?utm_term=.xh
    WoyAvG1m#.vfLKVkvbEg

  • 2. Data: 2018-04-17 18:14:43
    Temat: Re: To na bank tylko przejsciowe klopoty
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 17.04.2018 o 14:30, p...@g...com pisze:
    > https://www.buzzfeed.com/carolineodonovan/tesla-mode
    l-3-production-shutdown-delay-elon-musk?utm_term=.xh
    WoyAvG1m#.vfLKVkvbEg

    Możesz się z tym udać na jakąś grupę anglojęzyczną zamiast tu spamować
    tymi linkami?

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2018-04-17 21:03:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-17 o 18:14, Czarek pisze:

    l-3-production-shutdown-delay-elon-musk?utm_term=.xh
    WoyAvG1m#.vfLKVkvbEg

    > Możesz się z tym udać na jakąś grupę anglojęzyczną zamiast tu spamować
    > tymi linkami?

    On bez zaśmiecania obcojęzycznymi linkami żyć nie może.
    Ale jakiś postęp jednak robi, kiedyś walił tylko po niemiecku.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2018-04-17 21:06:12
    Od: kk <k...@o...pl>

    l-3-production-shutdown-delay-elon-musk?utm_term=.xh
    WoyAvG1m#.vfLKVkvbEg

    > Możesz się z tym udać na jakąś grupę anglojęzyczną zamiast tu spamować
    > tymi linkami?

    Pogadajmy o Twizy :-)

  • 5. Data: 2018-04-18 07:45:16
    Od: p...@g...com

    http://next.gazeta.pl/next/7,151003,23281029,tesla-w
    -tarapatach-czasowo-wstrzymuje-produkcje-modelu-3.ht
    ml#Z_BoxBizImg

  • 6. Data: 2018-04-18 18:14:52
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 18.04.2018 o 07:45, p...@g...com pisze:
    > http://next.gazeta.pl/next/7,151003,23281029,tesla-w
    -tarapatach-czasowo-wstrzymuje-produkcje-modelu-3.ht
    ml#Z_BoxBizImg

    No i można? Szkoda, że nie wysiliłeś się aby podać ten link z pierwszym
    razem. Należałoby też napisać o co ci chodzi a nie "srać" samymi linkami.

    --
    Czarek

  • 7. Data: 2018-04-18 18:39:52
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-18 o 18:14, Czarek pisze:

> [...]
    >>

    > No i można? Szkoda, że nie wysiliłeś się aby podać ten link z pierwszym
    > razem. Należałoby też napisać o co ci chodzi a nie "srać" samymi linkami.

    A ja bym chciał by mi jeszcze płacono za czytanie tej reklamy :-)