  • 1. Data: 2015-04-21 17:28:47
    Temat: To się coniovalino zmartwi
    Od: <7...@...172848.invalid> (Tom N)

    <http://polska.newsweek.pl/o-ile-mozna-przekroczyc-p
    redkosc-nowe-przepisy,artykuly,361460,1.html>

    link jest samokomentujący, a ustawa jest tu:
    <http://dziennikustaw.gov.pl/du/2015/541/1>

    --
    'Tom N'

  • 2. Data: 2015-04-21 20:22:18
    Temat: Re: To się coniovalino zmartwi
    Od: megrims <m...@i...peel>

    On 2015-04-21 17:28, (Tom N) wrote:
    > <http://polska.newsweek.pl/o-ile-mozna-przekroczyc-p
    redkosc-nowe-przepisy,artykuly,361460,1.html>

    > link jest samokomentujący, a ustawa jest tu:
    > <http://dziennikustaw.gov.pl/du/2015/541/1>

    i już nie będzie jeżdżenia poznań-warszawa w godzinę i 15 minut :(

  • 3. Data: 2015-04-21 20:52:15
    Od: <3...@9...205215.invalid> (Tom N)

    megrims w

    redkosc-nowe-przepisy,artykuly,361460,1.html>
    > i już nie będzie jeżdżenia poznań-warszawa w godzinę i 15 minut :(

    1.25 w jedna stronę? Maluchem chyba ;P

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2015-04-21 21:04:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2015-04-21 17:28, (Tom N) wrote:
    redkosc-nowe-przepisy,artykuly,361460,1.html>

    >i już nie będzie jeżdżenia poznań-warszawa w godzinę i 15 minut :(

    Na autostradzie mozna, chyba ze liczysz z czasem przejazdu przez
    miasto.

    Ale martwcie sie wszyscy - to nie tylko ci, co po po miescie szaleja
    100,
    ale takze np ci, co jada sobie droga w polu 101, a we wsi zaraz za
    tablica stali.
    Albo tira wyprzedzali i im zaslonil tablice.
    Albo jechali w polu 91, a tu tablica z dodatkowym 40 ...

    A na tych szerokich arteriach stolicy predkosc podniesiona, czy tez 50
    obowiazuje ?
    Ciekawe czy kierowcy od razu zwolnia, czy nikt suszyc nie bedzie :-)

    J.

  • 5. Data: 2015-04-21 23:36:25
    Od: megrims <m...@i...peel>

    On 2015-04-21 21:04, J.F. wrote:
> [...]
    > obowiazuje ?
    > Ciekawe czy kierowcy od razu zwolnia, czy nikt suszyc nie bedzie :-)

    Od Konotopy, to zjazdu w Poznaniu. Nocą.

  • 6. Data: 2015-04-21 23:54:15
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > <http://polska.newsweek.pl/o-ile-mozna-przekroczyc-p
    redkosc-nowe-przepisy,artykuly,361460,1.html>

    Well, dotychczas za brak CB grozil mandat, teraz to i PJ mozna stracic.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 7. Data: 2015-04-22 00:29:51
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "megrims" wydumał(a) w wiadomości ID news:mh6fsq$51g$1@usenet.news.interia.pl

    > Od Konotopy, to zjazdu w Poznaniu. Nocą.

    Uff, już się martwiłem o Ciebie, znaczy załatwiam wątek o "drzewach" :)
    aktualizacja: Piątek, 17 kwietnia 2015 roku, godzina 21:12
    http://epoznan.pl/news-news-57134-2_ofiary_smierteln
    e_w_Dopiewie_Porsche_wyladowalo_na_drzewie

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 8. Data: 2015-04-22 02:11:55
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pawel O'Pajak"

    > <http://polska.newsweek.pl/o-ile-mozna-przekroczyc-p
    redkosc-nowe-przepisy,artykuly,361460,1.html>

    Well, dotychczas za brak CB grozil mandat, teraz to i PJ mozna stracic.
    ---
    Mówisz, że jak sobie kupisz CB to samochód sam pojedzie ???

  • 9. Data: 2015-04-22 03:23:59
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 21 Apr 2015 17:28:47 +0200, Tom N napisał(a):

    > <http://polska.newsweek.pl/o-ile-mozna-przekroczyc-p
    redkosc-nowe-przepisy,artykuly,361460,1.html>

    > link jest samokomentujący, a ustawa jest tu:
    > <http://dziennikustaw.gov.pl/du/2015/541/1>

    Smutne tam jest to, że w sytuacji kiedy w terenie zabudowanym będziesz
    jechał 50km/h, a maszyna losująca Iskra-1 pokaże 103km/h to na miejscu
    tracisz prawo jazdy.

    W sądzie chyba też nie warto szukać sprawiedliwości (nawet mając dowody
    własnej niewinności - np. nagranie z kamery), bo jak grzecznie przyznasz
    się do niepopełnionego wykroczenia, to prawo jazdy oddadzą już po 3
    miesiącach, bo gdybyś nie przyjął mandatu to sąd pewnie zbierze się za rok
    i coś postanowi. A do tego czasu PKSem możesz jeździć.

  • 10. Data: 2015-04-22 06:10:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-04-21 21:04, J.F. wrote:

> [...]
    > obowiazuje ?
    > Ciekawe czy kierowcy od razu zwolnia, czy nikt suszyc nie bedzie :-)

    Podniesiona na

    Prymasa Tysiąclecia, 80
    Trasie Siekierkowskiej, 80
    Wisłostradzie 80/70 z wyjątkiem tunelu (tam jest 50, bo na oznakowaniu
    dynamicznym za dwie duże bańki da się wyświetlić tylko 30/50, więc nie
    dało się podnieść. Za to kierowcy notorycznie przekraczali, więc
    ustawiono fotoradar)

    Na pozostałych odcinkach nawet jak podniesione, to do 60. Być może coś
    pominąłem. Generalnie jeżdzi się 70-90@50-60.

    Shrek