  • 1. Data: 2015-04-18 13:45:07
    Temat: Nissan Primera
    Od: Andriju <a...@g...com>

    Marka; NISSAN
    Model; Primera Hatchback 99-02
    Typ; Primera 1.6 Comfort

    Witam.
    Mam problem z odpaleniem auta i ciągle migają światła awaryjne, światła nie przestają
    wogóle migać, dopiero po odłączeniu akumulatora się wyłączając.
    Miałem autem kolizje, ale auto normalnie jeździło i odpalało przez 3 tygodnie bez
    problemu. Stało cały weekend zamknięte, w poniedziałek odpaliło i nagle zgasło, a po
    chwili zapaliły się światła awaryjne.

    Wie ktoś może co mogło się stać.

  • 2. Data: 2015-04-18 14:03:17
    Temat: Re: Nissan Primera
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-04-18 o 13:45, Andriju pisze:
> [...]
    problemu. Stało cały weekend zamknięte, w poniedziałek odpaliło i nagle zgasło, a po

    Alarm się "wypiął", znaczy autoalarm się zepsuł/styki/czujniki itp?

    --
    LordBluzg(R)