  • 1. Data: 2015-04-18 23:13:14
    Temat: rejestracja auta w innym miescie niz zameldowanie
    Od: NICE <n...@e...kom>

    Panowie i Panie

    od 16 lat jestem zameldowany w Gdansku i tak musi zostac jeszcze rok.
    Powrocilem do Krakowa i chce zarejestrowac auto w krakowie , zeby nie
    jezdzic z byle pierdołą 600km . Jest wogole taka opcja ? Mam umowe najmu
    domu mieszkam zyje i pracuje w KRK ... w 2016 juz bede meldowal sie w
    Krakowie na stałe

    Nice

  • 2. Data: 2015-04-18 23:21:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    NICE wrote:

> [...]
    > jezdzic z byle pierdołą 600km . Jest wogole taka opcja ? Mam umowe najmu
    > domu mieszkam zyje i pracuje w KRK ... w 2016 juz bede meldowal sie w

    rejestrację dokonuje się w miejscu zamieszkania, nie zameldowania. Jak
    urzędnicy będą Ci chcieli wmówić co innego każ im podać podstawę prawną.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2015-04-19 09:06:40
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 18.04.2015 o 23:13, NICE pisze:
> [...]
    > jezdzic z byle pierdołą 600km . Jest wogole taka opcja ? Mam umowe najmu
    > domu mieszkam zyje i pracuje w KRK ... w 2016 juz bede meldowal sie w

    Idziesz z ta umowa najmu i umowa o prace do urzedu miasta i rejestrujesz
    bez problemu.

  • 4. Data: 2015-04-19 19:41:23
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 23:14:07 UTC+2 użytkownik NICE napisał:
    > Panowie i Panie
    >
    > od 16 lat jestem zameldowany w Gdansku i tak musi zostac jeszcze rok

    Dlaczego, skoro nie mieszkasz w Gdańsku?

  • 5. Data: 2015-04-19 20:45:41
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-04-18 o 23:13, NICE pisze:
    > od 16 lat jestem zameldowany w Gdansku i tak musi zostac jeszcze rok.

    A jak się mają do rejestracji nowe dowody osobiste w których nie ma
    miejsca zameldowania?

  • 6. Data: 2015-04-19 21:25:18
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Nijak, urzędnik ma online dostęp do miejsca zameldowania. I od dawna miał.

  • 7. Data: 2015-04-19 22:04:16
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-04-19 o 21:25, Konfabulator pisze:
    > Nijak, urzędnik ma online dostęp do miejsca zameldowania. I od dawna miał.

    a co gdy nie mam miejsca zameldowania?

    @

  • 8. Data: 2015-04-20 13:58:37
    Od: Tadeusz <...@s...onet.pl>

    W dniu 2015-04-19 o 22:04, Artur Miller pisze:

    > a co gdy nie mam miejsca zameldowania?
    >
    > @

    to jest miejsce ostatniego zameldowania ;-)

  • 9. Data: 2015-04-20 14:07:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    z wrote:

    > A jak się mają do rejestracji nowe dowody osobiste w których nie ma
    > miejsca zameldowania?

    nijak. miejsce zameldowania nie jest konieczne do rejestracji w miejscu
    zamieszkania

  • 10. Data: 2015-04-20 14:20:04
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-04-19, o godz. 22:04:16
    Artur Miller <n...@n...com> napisał(a):

    > a co gdy nie mam miejsca zameldowania?

    Samochód może zarejestrują jak będę znali prawo i odróżniają miejsce
    zamieszkania od miejsca zameldowania. Z innymi rzeczami też może być
    ciekawie. Kilka lat temu zdarzyło mi się zdawać kolejną kategorię w
    WORD na Odlewniczej w Warszawie. W kolejce do złożenia dokumentów stał
    kilka miejsce przede mną młody facet. Okazało się że nie ma meldunku -
    tłumaczył że wymeldowała go matka jak był na studiach, meldunek czasowy
    w akademiku mu się skończył i jest na lodzie. W ustawie jest mowa o
    miejscu zamieszkania ale wielu urzędników utożsamia to z meldunkiem. I
    dyrektor WORD zabronił przyjmowania dokumentów bez ważnego miejsca
    zameldowania. I dokumentów mu nie przyjęto mimo że miał skończony kurs
    i według ustawy o kierujących pojazdami liczy się miejsce zamieszkania
    a nie zameldowania. W efekcie jest jak w urzędzie skarbowym:
    interpretacja przepisu zależy od urzędnika. I kop się z koniem...

    Zdrówko