  • 11. Data: 2012-10-16 20:47:25
    Temat: Re: Transmiter FM z RDS marki PEIYING
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-16 17:15, Lewis pisze:

    > Może lepiej kupić radio z BT niż tel z transmiterem.

    Szczególnie wtedy, kiedy w samochodzie jest radio fabryczne.
    Polecam każdemu ;)

  • 12. Data: 2012-10-16 20:56:44
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-10-16 20:47, Artur Maśląg pisze:

    > Szczególnie wtedy, kiedy w samochodzie jest radio fabryczne.
    > Polecam każdemu ;)

    No i co z tego że jest fabryczne?

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 13. Data: 2012-10-16 21:03:45
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** saki pisze tak:

    > no nie jest to kaseciak, ma już CD a co do AM to w którym miejscu
    > toru twierdzisz, że można się wpiąć z sygnałem?

    ma gałkę czy guziki ciszej głośniej?

    jak ma gałkę to do potencjometru się podlutuj
    jak nie ma to do scalaka od głośności lub do wyjścia napędu cd

    kable lewy i prawy przez kondesatory np 10uF

    masę tam gdzie najmniej słychać mikroprocesor komórki czy mpetrójki
    np masa potencjometru lub masa końcówki mocy

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 14. Data: 2012-10-16 21:11:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-16 20:56, Lewis pisze:

    > No i co z tego że jest fabryczne?

    Koszty, bądź brak takiej opcji. Transmiter za 50zł działa całkiem
    dobrze. Żadnych ingerencji w samochodzie.

  • 15. Data: 2012-10-16 21:15:58
    Od: "saki" <s...@i...pl>

    > ma gałkę czy guziki ciszej głośniej?

    gałka, ale zdaje się funkcja jest realizowana cyfrowo

> [...]
    >
    > masę tam gdzie najmniej słychać mikroprocesor komórki czy mpetrójki
    > np masa potencjometru lub masa końcówki mocy

    za dużo dłubania jak na moje możliwości czasowe,
    chyba zaryzykuje zakup transmitera
    Pytanie czy można w jakiś spoósb podwyższyć trochę moc nadawania lub czy
    takie urządzenia ma jakąkolwiek antene typu
    kabalek czy to po prostu kawałek ścieżki na płytce, czy w ogóle nic nie ma i
    sam chip emituje fale?

  • 16. Data: 2012-10-16 21:22:15
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-16 21:15, saki pisze:

    > gałka, ale zdaje się funkcja jest realizowana cyfrowo

    > za dużo dłubania jak na moje możliwości czasowe,

    Stracisz czas, okaże się, że coś nie udało :>

> [...]
    > takie urządzenia ma jakąkolwiek antene typu
    > kabalek czy to po prostu kawałek ścieżki na płytce, czy w ogóle nic nie

    Mam jakiś za 50zł - sprawdzony w 3 samochodach. Działa całkiem
    dobrze (z RDS), leży gdzieś w szufladzie. Jak jesteś z DC to mogę
    pożyczyć (jak znajdę) celem testów :)

  • 17. Data: 2012-10-16 21:25:37
    Od: "saki" <s...@i...pl>

    > Mam jakiś za 50zł - sprawdzony w 3 samochodach. Działa całkiem
    > dobrze (z RDS), leży gdzieś w szufladzie. Jak jesteś z DC to mogę
    > pożyczyć (jak znajdę) celem testów :)

    dziękuję, polnoc wojewodztwa, ale bywam czasami,
    a możesz zidentyfokować jego nazwę, producenta i czy to taki z serii co
    wyswiela na swoim
    wyświetlaczu czestotliość, czy ma też swój wyswietlacz IDTag i inne

  • 18. Data: 2012-10-16 21:26:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 16 Oct 2012 20:38:21 +0200, saki

    > no nie jest to kaseciak, ma już CD

    Jakie auto i rocznik? :P
    Strzelam: Vectra! ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 19. Data: 2012-10-16 21:34:34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 16 Oct 2012 20:56:44 +0200, Lewis

    > No i co z tego że jest fabryczne?

    Montaż marketowego wychodzi czasem drastycznie słabo, vide:
    http://kut.as/mazda6_radio_org
    http://kut.as/mazda6_radio_1din

    Widziałem wiele takich modyfikacji i nigdy nie wyglądało to lepiej niż
    firmowe. W Toykach, gdzie radio jest wkomponowane w nawiewy w ogóle nie ma
    sensownej opcji na podmianę. Oczywiście znam też takich, co montowali
    drugie radio gdzieś w schowku. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 20. Data: 2012-10-16 21:35:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-16 21:25, saki pisze:

> [...]
    > wyswiela na swoim
    > wyświetlaczu czestotliość, czy ma też swój wyswietlacz IDTag i inne

    Napisane jest RDS FM TRANSMITTER ;) Ma własny wyświetlacz, ustawia się
    częstotliwość, wyświetla idtagi itd. Nie wiem tylko gdzie jest pilot
    - ostatnio nim (pilotem) uruchomiłem znajomej jej transmitter (podobna
    historia - fabryczne radio w Hondzie tylko z CD). Pewnie gdzieś leży.