  • 11. Data: 2019-08-01 04:43:12
    Temat: Re: Transmiter HDMI + rozdzielacz
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *J.F.* napisał(-a):

    > A to ciekawe.
    > Podejrzewam, ze twoj rozdzielacz jest zwyklym rozdzielaczem kabli,
    > zadnej aktywnej elektroniki.

    Jestem niemal pewny, że jest dokładnie tak. Za tani był jak na aktywną
    elektronikę.

    > W kablu chyba nie ma zadnej sygnalizacji ... wiec czemu zgaslo po
    > podlaczeniu kabla tylko z jednej strony ?

    Też mnie to zdziwiło. Magia

    > Jesli dobrze zgaduje z ta negocjacja, to IMO - kolejnosc ma znaczenie.
    > Ale nie bedzie to stabilnie chodzilo w przyszlosci.

    W przyszłości? Nie musiałem długo czekać. Wyłączenie TV1 spowodowało
    klęknięcie. Na pewno docelowo tak nie będzie, bo ciągłe wachlowanie
    kablami doprowadziłoby mnie do białej gorączki.

    > a) uzyc RCA,

    Podłaczenie RCA do sprzętu audio jest przy TV1, ale nie chcę ograniczać
    funcjonalności. W końcu głosników integralnych TV1 też używam. Ale dyby
    nawet, to nie mam gwarancji, ze stabilnie fonii na TV1 nie będzie, a na
    TV2 tak. Sam zauważasz, że stabilne to nie będzie.

    > b) jakis aktywny rozdzielacz ?

    Jak najbardziej, jeśli to rozwiąże problemy

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 12. Data: 2019-08-01 11:01:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-08-01, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:

    > Sprawdze jeszcze konkretnie później, ale mam tak, że na wyjściu ze
    > wzmacniacza AV (AV Receiver) jest rozdzielacz, na 99% aktywny (innego
    > bym raczej nie kupił) i jedna noga idzie na transmitter do projektora, a
    > druga na TV.

    No więc mam taki (ten górny):
    https://www.dhresource.com/0x0s/f2-albu-g7-M01-82-7D
    -rBVaSlrW9Y6AJ-TiAAGzNQeZKqg670.jpg/uhd-3d-4k-2k-ful
    l-hd-1080p-hdmi-splitter.jpg

    Jak widać aktywny, z zasilaniem.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2019-08-01 12:24:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 1 Aug 2019 04:43:12 +0200, Big Jack napisał(a):
    > W wiadomości

    > Jestem niemal pewny, że jest dokładnie tak. Za tani był jak na aktywną
    > elektronikę.

    > Też mnie to zdziwiło. Magia

    Ciekawe. Linia dluga sie objawila ?

    Na wykonanie terminatora Cie chyba nie namowie :-)
    ale moze z ciekawosci sprawdzisz krotszy kabel ?

    > W przyszłości? Nie musiałem długo czekać. Wyłączenie TV1 spowodowało
    > klęknięcie. Na pewno docelowo tak nie będzie, bo ciągłe wachlowanie
    > kablami doprowadziłoby mnie do białej gorączki.

    Jeszcze jedno mi sie przypomnialo - nie masz w TV jednego gniazd
    wejscie-wyjscie ?

    Moze gniazdo "tylko wejscie" bedzie lepsze.

    Ale mysle, ze czas kupic aktywny rozdzielacz - to jakis skomplikowany
    protokol.

    J.

  • 14. Data: 2019-08-01 18:42:31
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    heiij5$....@4...net
    *J.F.* napisał(-a):

    > Jeszcze jedno mi sie przypomnialo - nie masz w TV jednego gniazd
    > wejscie-wyjscie ?
    >
    > Moze gniazdo "tylko wejscie" bedzie lepsze.

    W obu TV mam po jednym wejściu dodatkowo oznaczonym ARC (Audio Return
    Channel), ale to nie do nich były podłączone kable HDMI. Dla próby
    przełączyłem je tam, ale bez efektu. Wyłączenie TV i jego ponowne
    włączenie powoduje zanik fonii

    > Ale mysle, ze czas kupic aktywny rozdzielacz - to jakis skomplikowany
    > protokol.

    I to wydaje mi się być już jedynyn rozwiązaniem

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675