  • 1. Data: 2013-11-25 13:15:20
    Temat: Trasa Warszawa - Mrągowo
    Od: m...@g...com

    Witam,

    dawno nie jechałem w te okolice i nie znam stanu dróg, remontów i innych szykan. Czy
    możecie doradzić, jak najspokojniej dojechać z Warszawy do Mrągowa? Przez Ostrołękę -
    Myszyniec czy lepiej Przasnysz - Szczytno? A może jeszcze inaczej?

  • 2. Data: 2013-11-25 23:06:20
    Temat: Re: Trasa Warszawa - Mrągowo
    Od: "Michał Kowalczyk" <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    ja jeżdżę Wawa>Pułtusk>Przasnysz>Chorzele> Myszyniec > i dalej do Mrągowa.
    Droga 614 Chorzele > Myszyniec dobra nawierzchnia i mały ruch.

    Pozdr