  • 1. Data: 2013-01-17 21:24:30
    Temat: Trasa Wrocław - północno-zachodni skraj Austrii
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Witam,

    Gugiel sugeruje trasę dookoła Czech, przez Niemcy, jakieś 790 km.
    Druga trasa : Zgorzelec, Liberec, Praga, ma jakieś 620 km. Nigdy nie
    zapuszczałem się w tamte rejony, czy nadkładanie aż tak drogi ma
    jakieś uzasadnienie? Na czasie podróży mi specjalnie nie zależy,
    bardziej na małej upierdliwości i w miarę płynnej jeździe. Jakby ktoś
    doradził w tej kwestii byłbym wdzięczny ;)

    L.

  • 2. Data: 2013-01-18 10:04:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Jan 2013 12:24:30 -0800 (PST), Lisciasty

    > Na czasie podróży mi specjalnie nie zależy,
    > bardziej na małej upierdliwości i w miarę płynnej jeździe. Jakby ktoś
    > doradził w tej kwestii byłbym wdzięczny ;)

    Dla mnie bardziej upierdliwa jest jazda przez Czechy. Ich drogi to bardzo
    często frezowana wzdłużnie tarka, sztruks na betonie ;) przez co jest
    bardzo głośno w aucie. Z kolei na niemieckich drogach można trafić na
    "pociąg" -- ale ten jest przynajmniej darmowy. ;)

    Zerknij sobie jeszcze na http://www.viamichelin.pl/

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2013-01-18 11:04:35
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Jan 18, 10:04 am, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
    > Zerknij sobie jeszcze nahttp://www.viamichelin.pl/

    Dzięki, pomacam jeszcze temat. Doszły mnie słuchy że w Czechach jakaś
    większa amba ze śniegiem i że ponoć nie wpuszczają samochodów bez
    łańcuchów. Możliwe to czy jakieś bajki dla ludu? W każdym razie chyba
    jednak większość argumentów przemawia za Niemiaszkami.

    L.

  • 4. Data: 2013-01-18 11:20:52
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 18 Jan 2013 02:04:35 -0800 (PST), Lisciasty

    > Doszły mnie słuchy że w Czechach jakaś większa amba
    > ze śniegiem i że ponoć nie wpuszczają samochodów bez
    > łańcuchów. Możliwe to czy jakieś bajki dla ludu?

    Ale że na autostradę? 8|

    --
    Pozdor Myjk

  • 5. Data: 2013-01-18 12:29:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości
> [...]
    >zapuszczałem się w tamte rejony, czy nadkładanie aż tak drogi ma
    >jakieś uzasadnienie? Na czasie podróży mi specjalnie nie zależy,

    Ma. Przez Czechy jedzie sie wolno, choc tu duzo autostrad, na
    autostrady trzeba winietke kupic, czas na ten zakup tez zmarnowac ...
    Niemcy maja pare zalet.

    Przy czym z Wroclawia do Pragi daje sie dojechac na trzy sposoby, i
    wcale nie przez Zgorzelec,
    tylko przez Kudowe, Lubawke lub Jakuszyce.
    No, jest tych sposobow wiecej, ale inne gorsze.
    O tej porze roku ... raczej przez Kudowe. Chyba ze lubisz serpentynki
    w sniegu :-)

    >bardziej na małej upierdliwości i w miarę płynnej jeździe.

    No to raczej przez Niemcy. Ale nie wiem gdzie dokladnie jedziesz ...
    zawsze mozna w jedna tak, a w druga inaczej :-)

    J.

  • 6. Data: 2013-01-18 12:31:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >łańcuchów. Możliwe to czy jakieś bajki dla ludu? W każdym razie chyba
    >jednak większość argumentów przemawia za Niemiaszkami.

    Zima, w Alpy i bez lancuchow chesz jechac ?

    J.

  • 7. Data: 2013-01-18 16:38:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    9g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]
    > bardziej na małej upierdliwości i w miarę płynnej jeździe. Jakby ktoś
    > doradził w tej kwestii byłbym wdzięczny ;)

    Przejazd Czech w tą stronę to koszmar, o płynnej jeździe zapomnij.
    A ile jest przez Katowice i Brno?

  • 8. Data: 2013-01-18 16:38:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Ma. Przez Czechy jedzie sie wolno, choc tu duzo autostrad,

    Autostrady są nie w tą stronę, tylko bardziej równoleżnikowo.

  • 9. Data: 2013-01-19 14:15:28
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 18 Sty, 16:38, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > Przejazd Czech w tą stronę to koszmar, o płynnej jeździe zapomnij.
    > A ile jest przez Katowice i Brno?

    Jakieś 700 wychodzi...

    L.

  • 10. Data: 2013-01-19 14:16:14
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 18 Sty, 12:29, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:
    > No to raczej przez Niemcy. Ale nie wiem gdzie dokladnie jedziesz ...
    > zawsze mozna w jedna tak, a w druga inaczej :-)

    Jakieś zadupie trochę na zachód od Linz (jakieś 40 km na zachód gwoli
    ścisłości)

    L.