  • 31. Data: 2017-03-16 03:04:05
    Temat: Re: (Troche NTG) Krzywy telewizor
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Cos w tym co napisales jest. W sklepie z pieniedzmi bylem zeby kupic telewizor. I
    graly dwa projektory. Nie doszedlem do kasy. W domu sprawdzilem gdzie, jaki i za ile
    mozna projektor kupic. Nigdy wiecej telewizora. Szkoda tylko ze tv naziemnej tylko
    trzy stacje nadaja w hd.

  • 32. Data: 2017-03-16 10:30:57
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 15 Mar 2017 23:49:41 +0100, SW3
    <s...@p...fm.invalid> wrote:
    > Jak jest osobny tuner to pilota od tv się prawie nie używa więc je

    Ja nie używam osobnego tunera ani tunera wbudowanego w tv, w jakiej
    grupie się plasuję?

    --
    Marek

  • 33. Data: 2017-03-16 10:42:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 15 Mar 2017 19:04:05 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:
> [...]
    Szkoda tyl
    > ko ze tv naziemnej tylko trzy stacje nadaja w hd.

    Nie wszyscy lubią oglądać w ciemnej norze.
    Niech każdy teraz się rozejrzy u siebie i sprawdzi czy ma odpowiednie
    miejsce wolne w domu/mieszkaniu mogące służyć za ekran. Mało kto.
    Do użytkowania projektora trzeba się wcześniej odpowiednio
    przygotować. Do telewizora nie - bo tylko w miejsce starego wstawia
    się nowy.
    A żaden projektor nie wygra z jasnością tv w warunkach otaczającego
    oświetlenia.

    --
    Marek

  • 34. Data: 2017-03-16 10:54:44
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *J.F.* napisał(-a):

    > Oczywiscie raty dobra sprawa dla wielu klientow, ale jak widac, ze
    > chce zaplacic gotowka, to czemu na raty namawiac ?

    Zaraz po kliencie, albo może nawet przed nim, ratami jest zainteresowany
    bank, który kredytuje zakup. Może uda się takiemu nastręczyć
    ubezpieczenie, a już prawie na pewno wciśnie się kartę kredytową, którą
    klient może zechce używać. A jak nie zechce, to będą do niego z banku
    dzwonić i molestować żeby w końcu zaczął (i w domyśle płacił za jej
    używanie) mamiąc przy tym profitami płynącymi z jej używania. A
    marketowi to rybka czy cash dostanie od klienta czy od banku.

    Co do krzywych ekranów... ktoś gdzieś kiedyś napisał, może nawet na tej
    Grupie, że 80 lat prostowali ekrany tv, a jak już je wyprostowali, to
    zaczęli giąć w drugą stronę. Z komórkami jest podobnie.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 35. Data: 2017-03-16 11:10:06
    Od: Luke <l...@l...net>

    W dniu 2017-03-15 o 14:56, Kris pisze:

    > Jednak z pół godziny tym się pobawiłem i okazało się wprost przeciwnie- bardzo
    funkcjonalny, niewielkich rozmiarów pilot
    > Dobry kierunek wg mnie

    Miałem odtwarzacz dvd, w którym jednym przyciskiem mogłem zmienić język
    lub napisy w dowolnym momencie filmu w ciągu jednej sekundy.

    Odtwarzacz padł po jakichś 7 latach używania. Nie chciało mi się
    naprawiać (chyba silnik).

    Kupiłem nowy. Naciśnięcie przycisku analogicznie podpisanego wyświetla
    menu, które wymaga 4-6 dodatkowych kliknięć (wejście głębiej, wybór
    opcji, wyjście itd.) wybitnie nieintuicyjnymi przyciskami, a cała
    operacja trwa kilkanaście sekund.

    Taka to jest ta funkcjonalność :) Gdybym wiedział, że tak będzie, to bym
    kupił drugi taki sam (nawet używany).

    L.

  • 36. Data: 2017-03-16 11:11:29
    Od: Luke <l...@l...net>

    W dniu 2017-03-15 o 15:13, J.F. pisze:

    > Ale jak tu szybko zmienic kanal z 4 na 11, potem na 33, potem na 23,
    > potem znow na 4 ?

    Trzeba pewnie "dodać do ulubionych" i zapisać te ustawienia na
    zewnętrznym nośniku. Albo na koncie online na stronie producenta przez
    wifi :D

    L.

  • 37. Data: 2017-03-16 11:18:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Big Jack" napisał w wiadomości grup
    W wiadomości *J.F.* napisał(-a):

> [...]
    >nastręczyć ubezpieczenie, a już prawie na pewno wciśnie się kartę
    >kredytową, którą klient może zechce używać.

    Ale bank na pewno tego nie robi za darmo.

    Wiec albo te raty nie sa 0%, albo sklep do tego doplaca.
    No chyba, ze z tych ubezpieczen zyja, bo malo ktory klient odmawia.

    J.

  • 38. Data: 2017-03-16 12:21:15
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Nie wszyscy lubią oglądać w ciemnej norze.

    No, to prawda. Ja lubię. Tzn. nie używam projektora tak, jak telewizora,
    żeby sobie grał gdzieś w tle, tylko jak mam coś obejrzeć, to zasłaniam
    okna, gaszę światło, przełączam głośniki na tryb projektora (mam taki
    układ pokoju, że ekran jest po prawej, więc zrobiłem sobie przełącznik,
    żeby stereo zawsze było tak, jak powinno być) i ustawiam dosyć głośno,
    biorę piwo / popcorn / chipsy i oglądam(y). Bardziej jak w kinie, niż
    jak przed TV.

    > Niech każdy teraz się rozejrzy u siebie i sprawdzi czy ma odpowiednie
    > miejsce wolne w domu/mieszkaniu mogące służyć za ekran. Mało kto.

    No, ja mam jedną ścianę, inne się nie nadają.

    > A żaden projektor nie wygra z jasnością tv w warunkach otaczającego
    > oświetlenia.

    To prawda. Ale - patrz wyżej.

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 39. Data: 2017-03-16 13:38:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wcale nora nie musi byc ciemna poza tym jak na telewizor pada swiatlo to tez w nim
    marnie widac. Oczy czlowieka sa strojone na widzenie w swietle odbitym i piecdziesiat
    czy siedemdziesiat lat od kiedy sa telewizory wyswietlajace obraz na innej zasadzie
    to za malo czasu na ewolucje i przystosowanie. Wyswietlany przez projektor obraz
    zawsze bedzie gorszy od wyswietlanego przez telewizor bo mniej punktow przypada na
    jednostke powierzchni. Ale naturalny dla czlowieka sposob ogladania w swietle odbitym
    powoduje ze obraz z projektora bedzie latwiej przez mozg analizowany. Spytaj okuliste
    czy powinno sie ogladac telewizje z telewizora przez wiele godzin dziennie. Odpowie
    ze nie. A jak spytasz czy z projektora mozna to odpowie ze mozna wiele godzin
    dziennie ogladac. Odnosze wrazenie ze napisales co napisales na zasadzie nie mam to
    sie przypierdole.

  • 40. Data: 2017-03-16 14:12:10
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 16.03.2017 o 12:21, Adam Wysocki pisze:

> [...]
    > żeby stereo zawsze było tak, jak powinno być) i ustawiam dosyć głośno,
    > biorę piwo / popcorn / chipsy i oglądam(y). Bardziej jak w kinie, niż

    W kinie piwa się nie pije.