  • 21. Data: 2019-01-13 13:06:24
    Temat: Re: Troll pyta o liczniki przy sygnalizatorach świetlnych
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 13-01-2019 o 00:19, Shrek pisze:

    > Ostatnio to coraz dziwniejsze programy robią. Ale masz rację, że jak
    > jeździsz codziennie to idzie dużo wywnioskować.

    Chyba, że znienacka zmienią program i wnioski nagle okażą się błędne.

    yabba

  • 22. Data: 2019-01-13 14:19:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 12 Jan 2019 22:31:31 +0100, Irokez

    > Wpadamy na fajny pomysł, realizujemy, a gdy inne (inteligentniejsze)
    > kraje go podpatrzą i skopiują to likwidujemy te rozwiązania.

    To my wymyśliliśmy? Na wschodzie to działa od bardzo wielu lat.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 23. Data: 2019-01-13 16:27:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.01.2019 o 13:06, yabba pisze:

    > Chyba, że znienacka zmienią program i wnioski nagle okażą się błędne.

    No ale przecież finalnie jeżdzisz na swoje światła a nie pieszych.

    Choć rzeczywiście - u mnie było zielone "łamane" - ty miałeś zielone,
    przez spory czas (z jednej strony) mieli w tym czasie czerwone, żeby
    dało się w lewo skręcić (taka partyzantka, bo niby ską ma wiedzieć jakie
    światło ma przeciwnik). Potem jakiś smieszek to zmienił - lawety stały
    przez dwa tygodnie koło skrzyżowania. Dobrze że nikt nie zginął.

    Shrek

  • 24. Data: 2019-01-13 19:48:55
    Od: p...@g...com

    W Szczecinie działa a jak reszta kraju nie ogarnia to już ich problem ;-)
    https://www.transport-publiczny.pl/mobile/szczecin-k
    olejne-sekundniki-dla-kierowcow-sa-juz-na-52-skrzyzo
    waniach-60453.html
    Jeździ się sprawniej towarzystwo lepiej się ogarnia to jest duża pomoc zwłaszcza na
    krótkich cyklach w lewo.

  • 25. Data: 2019-01-13 20:01:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Jan 2019 10:48:55 -0800 (PST),
    p...@g...com napisał(a):
> [...]
    waniach-60453.html
    > Jeździ się sprawniej towarzystwo lepiej się ogarnia to jest duża pomoc zwłaszcza na

    We Wrocku przeszlismy na wyzszy poziom rozwoju.
    Jak tramwaj na przystanku zamknie drzwi, to mu sie zielone zapala.

    Wiec liczniki zostaly zlikwidowane, bo nie wiedza, kiedy zamknie.

    A ja klne, bo nie moge z osiedla wyjechac. Bo zielone wypuszcza 3
    samochody, albo nawet sie nie zapala.

    J.

  • 26. Data: 2019-01-13 20:28:08
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 13 Jan 2019 20:01:01 +0100, J.F. wrote:
> [...]
    >
    > Wiec liczniki zostaly zlikwidowane, bo nie wiedza, kiedy zamknie.
    >
    > A ja klne, bo nie moge z osiedla wyjechac. Bo zielone wypuszcza 3

    No to też jedź tramwajem :)

    Mateusz

  • 27. Data: 2019-01-13 20:50:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > No to też jedź tramwajem :)

    Preferuje spalinowce. :))

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2019-01-13 22:07:13
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 13.01.2019 o 10:02, Tomasz Pyra pisze:

    > W trójmieście jest Tristar, który miał "śpiewać, tańczyć, recytować" i w
    > pełni dynamicznie zarządzać całym ruchem w trójmieście.
    > Z tego co słyszałem próby włączenia tych funkcjonalności sterowania
    > światłami natychmiast korkowały wszystko, więc ostatecznie zdecydowano
    > na zaprogramowanie świateł po staremu.

    Czyli, że de facto Tristar nie jest włączony?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 29. Data: 2019-01-13 22:51:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 13 Jan 2019 19:28:08 GMT, Mateusz Viste napisał(a):

    > No to też jedź tramwajem :)

    Ale potem samochod nie zapali :-)

    J.

  • 30. Data: 2019-01-14 00:52:57
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > przez spory czas (z jednej strony) mieli w tym czasie czerwone, żeby
    > dało się w lewo skręcić (taka partyzantka, bo niby ską ma wiedzieć jakie

    Pod tym względem we Francji widziałem genialne rozwiązanie: z tyłu
    świateł widać, kiedy przeciwnikowi pali się czerwone.