  • 1. Data: 2019-01-09 17:31:26
    Temat: Akumulator - wartosci
    Od: karol <k...@g...com>

    Czytałem ze sprawny akumulator ma min 12,5 , a ten moj naładowany pare
    dni temu ma 12,4.. wiec oddam na gwarancje, jestem ciekaw czy przyjma
    reklamacje...

  • 2. Data: 2019-01-09 17:53:12
    Temat: Re: Akumulator - wartosci
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "karol" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Czytałem ze sprawny akumulator ma min 12,5 , a ten moj naładowany
    >pare dni temu ma 12,4.. wiec oddam na gwarancje, jestem ciekaw czy
    >przyjma reklamacje...

    Nie, bo to w granicach przyzwoitosci.

    Jesli nie chcesz po prostu klemy zdjac na 4 dni, to:
    -naladuj akumulator,
    -odczekaj 4 dni,
    -podlacz zarowke,
    -po pobraniu ok 15Ah odlacz

    Rozladowywanie akumulatora szkodzi mu, wiec lepiej nie rozladowywac za
    duzo.
    15Ah spokojnie starczy na uruchomienie samochodu, a takze na
    zapewnienie 80mA przez 4 doby.

    J.

  • 3. Data: 2019-01-09 17:58:02
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 9 Jan 2019 17:31:26 +0100, karol napisał(a):

    > Czytałem ze sprawny akumulator ma min 12,5 , a ten moj naładowany pare
    > dni temu ma 12,4..
    Stanowczo za mało czytałeś. Jeden pomiar napięcia (w dodatku w
    nieznanych warunkach) nie przesądza o sprawności aku.

    >wiec oddam na gwarancje, jestem ciekaw czy przyjma
    > reklamacje...
    Albo cię spuszczą w kanał albo dla świętego spokoju dadzą drugi, taki
    sam :)

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2019-01-09 18:04:31
    Od: karol <k...@g...com>

    wszedzie pisza ze jak ma ponizej 12,5 to trzeba podladowac, ja go
    ładowalem 2 dni temu... a ma juz 12,39, wiec co jest z nim nie halo,
    elektryka w aucie sprawna.

  • 5. Data: 2019-01-09 19:36:17
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-09 o 18:04, karol pisze:
    > wszedzie pisza ze jak ma ponizej 12,5 to trzeba podladowac, ja go
    > ładowalem 2 dni temu... a ma juz 12,39, wiec co jest z nim nie halo,
    > elektryka w aucie sprawna.

    Może gęstość elektrolitu, niska temperatura? (no chyba że stoi w
    ciepłym). 12,39 to stan tolerancji po 2 dniach. Jak spadnie poniżej
    12,1V w ciągu tygodnia to coś mu dolega. Przed pomiarem obciąż go
    żarówką ale nie 5W, taką 21W (od migacza) na czas ok 5 min.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 6. Data: 2019-01-09 19:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik karol k...@g...com ...

    > Czytałem ze sprawny akumulator ma min 12,5 , a ten moj naładowany pare
    > dni temu ma 12,4.. wiec oddam na gwarancje, jestem ciekaw czy przyjma
    > reklamacje...

    A niektorzy mowia ze Marek S to troll... :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 7. Data: 2019-01-09 23:03:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** karol pisze tak:

    > Czytałem ze sprawny akumulator ma min 12,5 , a ten moj naładowany
    > pare dni temu ma 12,4.. wiec oddam na gwarancje, jestem ciekaw czy
    > przyjma reklamacje...

    Taki 12.4v nadal powinien zakręcić silnikiem. Kiedy włączysz światła to ile ma
    woltów?

    http://www.atlanticwastepower.com/wp-content/uploads
    /2015/12/voltage-chart.jpg

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 8. Data: 2019-01-10 06:46:17
    Od: karol <k...@g...com>

    Czyli uważacie że sprawny roczny akumulator po 3 dniach od naładowania
    moze miec 12,38 tak ? wg mnie powinien trzymac napiecie powyzej 12,5

  • 9. Data: 2019-01-10 06:52:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 10 Jan 2019 06:46:17 +0100, karol napisał(a):
    > Czyli uważacie że sprawny roczny akumulator po 3 dniach od naładowania
    > moze miec 12,38 tak ? wg mnie powinien trzymac napiecie powyzej 12,5

    No powinien, ale to tylko 0.12V roznicy, malo.
    Zobacz ile bedzie jutro - 12.28, czy 12.36.

    a akumulator w domu czy na mrozie ?

    W kazdym badz razie - przy 12.4V auto powinno odpalic normalnie.

    J,.

  • 10. Data: 2019-01-10 07:03:09
    Od: karol <k...@g...com>

    W dniu 2019-01-10 o 06:52, J.F. pisze:

> [...]
    > Zobacz ile bedzie jutro - 12.28, czy 12.36.
    >
    > a akumulator w domu czy na mrozie ?
    >
    > W kazdym badz razie - przy 12.4V auto powinno odpalic normalnie.

    akumulator w garażu
    gdzieś czytałem że jakas cela w nim mogła się popsuć i dlatego nie trzyma