  • 51. Data: 2020-02-18 23:05:14
    Temat: Re: Trup sciele sie gesto a Pinokio wciaz sie zastanawia
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Do Świadków Jehowy zapisz się Szrek. Daru przekonywania nie masz ale z uporem nikt ci
    nie dorówna.

  • 52. Data: 2020-02-19 09:04:49
    Od: "BaX" <n...@g...com>

    > I bardzo dobrze. Ale czemu popierasz tego zapierdalającego w jego myśleniy
    > "skoro zapierdalam to mam pierwszeństwo, bo się mniej boję. Takie powinno
    > być prawo!"

    A czemu Ty popierasz tego myślącego "jak wejde na pasy to mam pierwszeństwo
    i jak mnie ten zapierdalający przejedzie będzie jego wina bo on ma się
    zatrzymać i ..uj"

  • 53. Data: 2020-02-19 20:49:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.02.2020 o 09:04, BaX pisze:

    > A czemu Ty popierasz tego myślącego "jak wejde na pasy to mam pierwszeństwo
    > i jak mnie ten zapierdalający przejedzie będzie jego wina bo on ma się
    > zatrzymać i ..uj"

    Bo właśnie tak jest i ma pójść za to do pierdla. Choćby po to, żeby inni
    się zastanowili nad sobą - tobie to nei grozi (myślenie)

    --
    Shrek

  • 54. Data: 2020-02-19 23:13:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czyli uważasz że proponowane zmiany mają wyeliminować część pieszych a część
    kierowców wsadzić do pierdla. Ciekawy sposób myślenia.

  • 55. Data: 2020-02-20 23:17:14
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    filmem z dzisiejszego wątku: https://www.youtube.com/watch?v=AkTRNDgHMQs

    > Podobnie kontestujesz resztę przepisów ustalających pierwszeńtwo?

    "uważaj jak przechodzisz bo ktoś może cię rozjechać" zupełnie nie
    wyklucza obecnych zapisów prawnych, prawda?

    jak się kiedyś po zmianie prawa patologia dowie ile można wyrwać
    wyskakując zza drzewa na maskę to zaczniemy na wrotkach jeździć...

    https://www.youtube.com/watch?v=skON4WCqb1w

    https://www.youtube.com/watch?v=JoYhFCHvxI4

    https://www.youtube.com/watch?v=AZQW93rO8Ok

    https://www.youtube.com/watch?v=YF_jhnnhwM8

  • 56. Data: 2020-02-20 23:35:58
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-02-20 23:17, m4rkiz wrote:

    > filmem z dzisiejszego wątku: https://www.youtube.com/watch?v=AkTRNDgHMQs

    właśnie policzyłem - jak jechałem do pracy w Irlandii, miasto 24000
    ludzi, ronda gdzie się da, podobny dystans tam 7 tu 7,5 km) to przejść
    miałem 7 (z czego dwie pary na wjazdach i zjazdach z rond i dwa przy
    szkołach

    tu w kraju też mieszkam na obrzeżach i też dojeżdżam do ścisłego centrum
    miasteczka mniejszego o 7 tysięcy i przejść po drodze mam w zależności
    od trasy 19 lub 21 z czego również po dwie pary przy rondach i jedno
    przy szkole

    jak długo rozmawiamy bez uwzględniania faktu że np. są ludzie którzy
    będą robili faktyczne zasadzki na kierowców to w sumie teoria jest
    fajna, tylko praktyka niestety sprawi że podobnych filmików będziemy
    bardzo szybko mieli całą masę - a tak na oko jak patrzę po szybach to
    wątpię że kamerki na chwilę obecną ma więcej niż 10-15% kierowców

  • 57. Data: 2020-02-20 23:44:30
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-02-19 20:49, Shrek wrote:

    > Bo właśnie tak jest i ma pójść za to do pierdla. Choćby po to, żeby inni
    > się zastanowili nad sobą - tobie to nei grozi (myślenie)

    Czyli już zakładasz że nie do każdego ten przepis trafi?

    Problem zaczyna się wtedy kiedy człowiek się chwile zastanowi i zwróci
    uwagę że już teraz część kierowców porusza się złomami, pod wpływem, bez
    uprawnień, przekraczając o więcej niż 50 km\h w zabudowanym i jak na
    razie ten problem nie jest jakoś sensownie rozwiązany.

    A po przyjęciu takiego zapisu przez media przetoczy się fala PIESZY MA
    BEZWZGLĘDNE PIERWSZEŃSTWO która do pieszych trafi szybko zwłaszcza do
    tych mniej rozsądnych (lub młodych).

    I potem zaczną się spotkania tych z punktu pierwszego z tymi z punktu
    drugiego. I o ile średnia inteligencja ludzi którzy pozostaną na drogach
    zapewne wzrośnie to trup będzie ścielił się gęsto. Jak dla mnie średni
    sposób na wyeliminowanie tych mniej rozsądnych kierowców z obiegu, ale
    co ja tam wiem.

  • 58. Data: 2020-02-21 00:11:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Też mi się coś wydaje że zamiast zmalec ma sporą szansę przybyć ofiar na przejściach.
    Ofiar również w znaczeniu że piesi będą winni swojej śmierci czy kalectwa. Spora
    martwcie mózgu trzeba mieć żeby dać się rozjechać na przejściu dla pieszych.

  • 59. Data: 2020-02-21 06:29:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.02.2020 o 23:44, m4rkiz pisze:

    > Czyli już zakładasz że nie do każdego ten przepis trafi?

    Zapewne tak. Podobnie jak te o zakazie wjeżdzania na czerwonym, zakazie
    kradzieży oraz gwałtów. A jednak nikt nie postuluje żeby w związku z tym
    dać pierwszeństwo tym na czerwonym i zalegalizować gwałty i kradzieże.

> [...]
    > uprawnień, przekraczając o więcej niż 50 km\h w zabudowanym i jak na
    > razie ten problem nie jest jakoś sensownie rozwiązany.

    Jeszcze większy zaczyna się wtedy jak ktoś z tego powodu chce ima nadać
    pierwszeństwo;)

    > A po przyjęciu takiego zapisu przez media przetoczy się fala PIESZY MA
    > BEZWZGLĘDNE PIERWSZEŃSTWO która do pieszych trafi szybko zwłaszcza do
    > tych mniej rozsądnych (lub młodych).

    Zlikwiduj też inne przepisy dotyczące pierwszeńtwa. A raczej zmodyfikuj
    - pierwszeństwo ma ten kto przepisy łamie!

    > Jak dla mnie średni
    > sposób na wyeliminowanie tych mniej rozsądnych kierowców z obiegu, ale
    > co ja tam wiem.

    Oczywiście. Co prawda statystyki mówią co innego (tak - wyobraź sobie,
    że nie jesteśmy awangardą świata i takie rozwiązania już w cywilizowanej
    europie wprowadzono - w mniej cywilizowanej też), ale polska husaria
    jest zupełnie wyjątkowa i nieporównywalna z niczym na świecie:P

    --
    Shrek

  • 60. Data: 2020-02-21 12:03:49
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

[...]

    precz z falszywa skromnoscia, we wszechswiecie :-)

    dzis cwok o rejestracji GKS zaparkowal z kolezka pod bramka wjazdowa do firmy,
    kilkadziesiat-kilkaset aut musialo krecic zeby dojechac do czujnika kart bo
    imbecylowi nie chcialo sie uruchomic tego pustego dzbana co nosi zamiast glowy i
    stanac z drugiej strony :-) jak glosi Prorok: PO CZYNACH ICH POZNACIE