  • 11. Data: 2015-11-23 21:03:29
    Temat: Re: Trzeba być jebniętym...
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-11-23 o 18:26, Wiktor S. pisze:

    > Trzeba mieć lipny sprzęt i do niczego przewód, żeby jakąś widzieć.

    Mam Eizo FlexScan S2231W, nie jest to "potwór" jeśli chodzi o jakość ale
    nie jest to sprzęt marketowy za 500zł. Rozdzielczość "zaledwie"
    1680x1050 i niestety ale to widać różnicę. Na dobrym kablu VGA.
    Więc trzeba mieć lipny monitor aby nie widzieć różnicy.

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2015-11-24 00:28:32
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 23 Nov 2015 21:03:29 +0100, Irokez napisał(a):

> [...]
    > 1680x1050 i niestety ale to widać różnicę. Na dobrym kablu VGA.
    > Więc trzeba mieć lipny monitor aby nie widzieć różnicy.

    Bierzesz jeszcze pod uwagę taką ,,drobną" kwestię, jak jakość przetwornika
    cyfrowo-analogowego na karcie grafiki? :)

    [ Człowiek rodzi się z dwiema nieuleczalnymi chorobami: życiem, które ]
    [ kończy się śmiercią i nadzieją, że śmierć nie jest końcem. ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 13. Data: 2015-11-24 08:38:31
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Trzeba mieć lipny sprzęt i do niczego przewód, żeby jakąś widzieć.
    A co ja napisałem? Teraz pokaż mi jaki promil ludzi ma sprzęt przy
    którym nie widzi różnicy, albo ile czasu trzeba poświęcić na dobieranie
    gratów, żeby ta różnica była niezauważalna? A wystarczy monitor i karta
    ze złączami cyfrowymi i na byle g* obraz będzie "żyleta".

    Maciek

  • 14. Data: 2015-11-24 15:03:12
    Od: Killer2 <f...@g...com>

    W dniu 2015-11-23 o 15:45, Michal Lukasik pisze:

    > Ujmę to tak, nie ten model, ale są monitory, starsze i teoretycznie
    > gorsze (z punktu widzenia użytkownika PC) od tego, ale dużo więcej
    > warte. Trzeba tylko wiedzieć komu i gdzie sprzedać. Np. monitory
    > działające z Atari czy Amigą - są pasjonaci, którzy zdają się nie
    > przejmować ceną. PC to nie jedyne urządzenia podłączane do monitorów. ;D

    wiadomo

    ale w tym przypadku jest pełno monitorów podobnych- allegro jest
    zasypane takimi monitorami, np 2443BW większy z DVI i w tej samej cenie

    ja mam do sprzedania samsunga 19" z DVI i nikt go nie chce kupić za 70zł

  • 15. Data: 2015-11-24 15:39:38
    Od: "Piotr" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Killer2" <f...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > takimi monitorami, np 2443BW większy z DVI i w tej samej cenie
    >
    > ja mam do sprzedania samsunga 19" z DVI i nikt go nie chce kupić za 70zł

    No i się wreszcie wyjaśniło, skąd wziął się ten wątek...

    Klasyczny ból dupy.
    Bo mojego nie chcą kupić nawet za 70zł a kupują inne drożej.
    Tak mi się wydawało od początku, ale pomyślałem, że może
    jednak jest tu jakiś głębszy sens. Nie było.

  • 16. Data: 2015-11-28 14:59:04
    Od: Killer2 <f...@g...com>

    > No i się wreszcie wyjaśniło, skąd wziął się ten wątek...
    >
    > Klasyczny ból dupy.

    moje zainteresowanie tym monitorem jest czysto wariackie i podejrzewam
    jestem jeden na milion pod względem powodu dla którego poszukuję tego
    lcd, pytanie dlaczego inni kupują taki monitor jak mają w tej samej
    cenie lepsze ? taka była intencja tematu

  • 17. Data: 2015-11-30 16:21:43
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-11-22 o 19:48, Killer2 pisze:
    > aby licytować starego trupa ze złączem tylko dsub do tej ceny...
    >
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=5799523595

    Aukcja już nieaktualna, więc pewności nie mam.
    Ale ja bym się tak nie dziwił.
    Nie słyszałem jeszcze o trupie ze złączem dsub.
    To musi być jakiś mutant albo wynik nielegalnych eksperymentów na ludziach.
    Albo jeszcze lepiej, może jeden z tych porwanych przez kosmitów.
    Może być dużo warty.

  • 18. Data: 2015-12-03 19:23:17
    Od: Killer2 <f...@g...pl>

    > Klasyczny ból dupy.

    nowy monitor 23" HP

    http://allegro.pl/monitor-fullhd-led-23-hp-compaq-la
    2306x-i4941445588.html

    niech mi ktoś wytłumaczy po co komu stary LCD 23" ze złączem tylko dsub

  • 19. Data: 2015-12-04 05:56:06
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2015-12-03 o 19:23, Killer2 pisze:

> [...]
    2306x-i4941445588.html

    > niech mi ktoś wytłumaczy po co komu stary LCD 23" ze złączem tylko

    A zwróciłeś uwagę na to, że:
    - 320 osób kupiło 479 sztuk
    Oraz:
    - 521 sztuk [pozostało]
    czyli ktoś sprowadził (albo kłamie) 1000 szt.?
    Hm, 369 zł - za połowę tej ceny to bym wziął, pomimo tego że:

    > stary [i] ze złączem tylko dsub

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 20. Data: 2015-12-04 09:42:36
    Od: kosmos <a...@u...pl>

> [...]

    2306x-i4941445588.html

    > niech mi ktoś wytłumaczy po co komu stary LCD 23" ze złączem tylko dsub

    No ale ten monitor z linka nie ma tylko D-SUB - jest jeszcze DVI i
    DisplayPort, więc nie wiem dlaczego się czepiasz...