  • 11. Data: 2017-02-07 18:46:38
    Temat: Re: Tulejka termokurczliwa
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > a ja szukal bym nowego malaksera. Ale ja truskawki cukrem posypuje.

    To jest insza inszość. Ale tak dla sportu to można naprawiać.
    Wojtek

  • 12. Data: 2017-02-07 20:47:51
    Od: 4...@g...com

    Wykombinuj sobie ze silnik przerobisz na wrzeciono do frezarki. I do przydasiow
    silnik a reszte zabezpiecz dla potomnych w pojemniku z napisem PLASTIK.

  • 13. Data: 2017-02-07 22:20:30
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 06.02.2017 o 20:43, 4...@g...com pisze:
    > a ja szukal bym nowego malaksera. Ale ja truskawki cukrem posypuje.
    Tak po prawdzie, to mam dwa takie malaksery (jeszcze made in France).
    Tym sposobem mam wszystkiego po 2 komplety ;-) z wyjątkiem wałka napędu.
    Najsłabszym ogniwem okazał się właśnie wałek do napędu tarcz do
    szatkowania. Model ten jest od ładnych paru lat nie produkowany, a 5
    stówek na nowy chiński sprzęt mi szkoda.
    Stanęło na tym, że kupię kawałek rurki nierdzewnej i zrobię łączenie
    starego z nowym na zewnątrz na kleju.
    Jacek

  • 14. Data: 2017-02-07 23:05:07
    Od: 4...@g...com

    Kiedys taki skecz ogladalem. Gosc mowi ze traktor jest spierdolony bo ma kolo
    popsute, ale trzy ma dobre mowi drugi. Dziewiec takich malakserow mozesz miec i jak w
    kazdym bedzie popsute i nieosiagalne to samo to nie masz zadnego czy masz dziewiec
    dobrych malakserow? Kombinuj z klejem. Doswiadczenie, nawet nieudane, jest miara
    poznania swiata. Teraz z filmu. Lekarz zatrudnil sie w szpitalu. Inny pyta co robil
    wczesniej. A ten nowy ze przez dziewiec lat probowal jakis zwiazek chemivzny zrobic i
    mowi jaki. Ten co pytal mowi ze przeciez niemozliwe jest zrobienie takiego zwiazku
    chemicznego. A nowy ze od poczatku to wiedzial ale po dziewieciu latach udowodnil ze
    jest niemozliwe.

  • 15. Data: 2017-02-07 23:15:58
    Od: 4...@g...com

    A jakiego kleju chcesz uzyc? Ja bym uzyl takiego za 7dych netto za 5 mililitrow. Ale
    bez zadnej gwarancji zwlaszcza przy stali nierdzewnej.

  • 16. Data: 2017-02-08 09:15:38
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 07.02.2017 o 23:15, 4...@g...com pisze:
    > A jakiego kleju chcesz uzyc? Ja bym uzyl takiego za 7dych netto za 5 mililitrow.
    Ale bez zadnej gwarancji zwlaszcza przy stali nierdzewnej.
    Sugerujesz, że chcę wydać sporo kasy na reanimację starego trupa?
    Po pierwsze primo - malakser poza wałkiem jest w świetnym stanie i żona
    go lubi (wielka rzadkość, bo baba przeważnie lubi nowe). Ma on też tzw.
    "wartość sentymentalną", bo to jeden z pierwszych zakupów do wspólnego
    gospodarstwa.
    Po drugie primo - mam w piwnicy klej Chester Metal super SL oraz Poxipol
    i UHU Epoksyd. Jeden z nich będzie użyty, najprawdopodobniej UHU.
    Jacek

  • 17. Data: 2017-02-08 14:02:21
    Od: 4...@g...com

    To zupelnie jak z tym traktorem. Byl w swietnym stanie, nawet trzy kola mial dobre.