  • 1. Data: 2013-01-22 09:32:46
    Temat: Tylna szyba ze słupkiem
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Widziałem transport nowych aut.
    Każde miało tylną szybę przedzieloną pionowo na pół słupkiem, tak jak
    stare garbusy. Ze względu na śnieg i krótki czas nie dojrzałem, co to za
    marka/model. Ktoś wie?
    Swoją drogą, co to za pomysł, żeby tylną szybę nie dość, że małą dzielić
    jeszcze przez środek?
    Jacek

  • 2. Data: 2013-01-22 10:03:16
    Temat: Re: Tylna szyba ze słupkiem
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

    "Jacek" <s...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > marka/model. Ktoś wie?
    > Swoją drogą, co to za pomysł, żeby tylną szybę nie dość, że małą dzielić

    A jakie to ma znaczenie? Tylko ci którym prawo jazdy jeszcze atramentem
    śmierdzi domagają sie tylnej szyby. Dobry kierowca (a niemal wszyscy się za
    takich mają) uzywa przedniej szyby, bocznych i lusterek

  • 3. Data: 2013-01-22 10:31:18
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 22 Jan 2013 10:03:16 +0100, Heinz Kalter napisał(a):

    > Dobry kierowca (a niemal wszyscy się za
    > takich mają) uzywa przedniej szyby, bocznych i lusterek

    Najlepsi tylko przedniej - po co patrzeć do tyłu, skoro i tak nikt takiego
    nie dogoni? ;)

  • 4. Data: 2013-01-22 10:48:55
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-01-22 10:31, Tomasz Pyra wrote:

    > Najlepsi tylko przedniej - po co patrzeć do tyłu, skoro i tak nikt takiego
    > nie dogoni? ;)

    Niewielu mistrzow umie parkowac tylem, patrzac wylacznie w przednia
    szybe ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2013-01-22 11:00:41
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-22 10:48, elmer radi radisson pisze:

    > Niewielu mistrzow umie parkowac tylem, patrzac wylacznie w przednia
    > szybe ;)

    No tak, dobra kamera cofania z powieszonym na szybie monitorkiem jest
    rzadkością. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2013-01-22 12:27:08
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-01-22 11:00, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > No tak, dobra kamera cofania z powieszonym na szybie monitorkiem jest
    > rzadkością. ;)

    A juz tym bardziej HUD zainstalowany kompletnie na szybie ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 7. Data: 2013-01-22 14:00:12
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-01-22 09:32, Jacek pisze:
    > Widziałem transport nowych aut.
    > Każde miało tylną szybę przedzieloną pionowo na pół słupkiem,
    Nie gadajcie, że tylna szyba nie jest potrzebna.
    Sam wspominam mile kanciaka z jego widocznością 90% dookoła i porównuję
    ze współczesnymi autami, gdzie się siedzi czasem jak w bunkrze i
    niewiele widać do tyłu.
    Jacek
    PS
    wiem, wiem, dobry kierowca zaparkuje tyłem zupełnie bez tylnej szyby a
    świecę wymieni przez wydech ;-)