  • 1. Data: 2021-08-22 12:13:41
    Temat: U.FL, tylko mniejsze
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Złacza U.FL to te od wifi - takie małe do druku, z płaską wtyczką.

    Mam dokładnie takie samo złacze w telefonie, tylko ~2 mniejsze w średnicy.

    Myślałem, ze to jakas odmiana U.FL, ale chyba nie. Nic nie znalazłem
    szukając po U.FL. Nie widzę też tabelek z rozmiarami, co prawda U.FL
    mają *jakieś* tabelki, ale chyba róznią się tylko wysokością (?).

    Hmmm czy to może mieć inną nazwę? Wyglada identycznie, tylko mniejsze.

    Nie jest to też IPEX.

  • 2. Data: 2021-08-22 13:44:43
    Temat: Re: U.FL, tylko mniejsze
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    heby wrote on 22.08.2021 12:13:
> [...]
    > Mam dokładnie takie samo złacze w telefonie, tylko ~2 mniejsze w średnicy.
    > Hmmm czy to może mieć inną nazwę? Wyglada identycznie, tylko mniejsze.

    W.FL?

  • 3. Data: 2021-08-22 13:57:37
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 22/08/2021 13:44, Zbych wrote: