  • 1. Data: 2021-08-17 03:52:48
    Temat: metalowe ekrany do PCB
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Ktoś zna źródło niedrogich, małych puszek ekranujących EMC do PCB ?
    Potrzebne mi coś o wielkości mniej więcej szerokość 12-15mm, długość
    20-25mm, wysokość 3-5mm.

    Czyli małe, takie jak się spotyka w komórkach na przykład.
    Mogą być perforowane albo nie, ze zdejmowanym wieczkiem albo
    jednoczęściowe - lutowane do PCB.

    Stalowe, ocynkowane - bo to ma być ekran EMC i elektryczny.
    Potrzebne mi tego kilkaset szt. , albo powtarzalne źródło.

    Niby tu i ówdzie jakieś są, ale wymiary nie takie, ceny absurdalne itp.
    Może jest jakaś specjalizowana firma albo coś ?

  • 2. Data: 2021-08-17 12:25:18
    Temat: Re: metalowe ekrany do PCB
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2021-08-17 o 03:52, sundayman pisze:
> [...]
    >
    > Niby tu i ówdzie jakieś są, ale wymiary nie takie, ceny absurdalne itp.
    > Może jest jakaś specjalizowana firma albo coś ?

    Kiedyś dawno wybrałem BMIS-210-F + BMIS-210-C.

    Alternatywę widziałbym obecnie też w podobnych ekranach Wurth.
    Jak wybierałem jeszcze nie wiedziałem, że ceny elementów Wurth u
    dystrybutorów katalogowych są odstraszające (potrafią być 3..5 razy
    wyższe niż przy zamówieniu od Wurth) dlatego (kierując się tym co widzę
    w necie) w ogóle nie brałem ich po uwagę.
    P.G.