  • 1. Data: 2004-04-16 12:49:47
    Temat: U kogo internet? -Warszawa. Iganska
    Od: "Ola Makówka" <O...@s...pl>

    Witam,
    bardzo proszę o radę.
    Od 1 maja muszę mieć dostęp do internetu. Potrzebuję go do pracy - często
    dostaję przesyłki przekraczające 10Mb i muszę ściągać liczne informacje z www.

    Mieszkam u znajomej w bloku na osiedlu Igańska w Wrszawie. -Nie wiem jak
    długo, więc nie mogę sobie pozwolić na podpisanie umowy z Aster City.
    W mieszkaniu jest telefon TP SA.
    Zastanawiałam się nad Sferią, ale z tego co czytam wynika, że nie warto. -Bo
    wolno i drogo.
    Możecie mi coś doradzić? -Na razie kupienie sobie domku nad jeziorem i
    przeprowadzka nie wchodzą w grę, zamążpójście lub znalezienie bogatego
    sponsora odpadają ;)
    Serdecznie pozdrawiam,
    zdezorientowana Ola Makówka
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-04-16 13:24:52
    Temat: Re: U kogo internet? -Warszawa. Iganska
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 16 Apr 2004 14:49:47 +0200, w <0...@p...pl>, "Ola Makówka"
    <O...@s...pl> napisał(-a):

    > W mieszkaniu jest telefon TP SA.
    > Zastanawiałam się nad Sferią, ale z tego co czytam wynika, że nie warto. -Bo
    > wolno i drogo.

    Neostrada -- 92zł/320kb

  • 3. Data: 2004-05-04 07:10:18
    Od: d...@w...sobie.to

    Ola Makówka <O...@s...pl> wrote:

    > Mieszkam u znajomej w bloku na osiedlu Igańska w Wrszawie. -Nie wiem jak
    > długo, więc nie mogę sobie pozwolić na podpisanie umowy z Aster City.

    Zapraszam na www.atcom.pl. Jesli jeszcze kilku sasiadow wyrazi
    zainteresowanie, to bedzie po problemie.

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    26. Keep a tarantula in a jar for three days. Then get rid of the

  • 4. Data: 2004-05-05 00:50:23
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> wrote:

    > Neostrada -- 92zł/320kb

    Do Pioneera/POL34 320 b/s :)

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 5. Data: 2004-05-05 05:23:28
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 5 maj 2004 roku,
    kiedy to Miernik posłał(a) w świat wiadomość
    local>

    > Do Pioneera/POL34 320 b/s :)

    Jak to leciało w kabarecie Olgi Lipińskiej?
    Myszowaty łże jak pies!

    Natomiast twój dostawca "Firma CityNET świadczy usługi dostępu do sieci
    Internet za pośrednictwem sieci lokalnych" to czysta komercja. I skoro nie
    chce dostępu do sieci TP to do niego miej pretensje. Albo zmień na
    lepszego.

    Ale nie pisz, że z Neostrady nie ma szybkiego dostępu do/z sieci
    akademickich POL34/155, bo mijasz się z prawdą.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 6. Data: 2004-05-05 11:40:25
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 5 May 2004 02:50:23 +0200, w
    <20040505005023.2F81.2.NOFFLE%m...@c...pl.local

    Wiem :). www.sejm.gov.pl -- 529 B/s z TPSA :D

  • 7. Data: 2004-05-05 11:43:12
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 5 May 2004 07:23:28 +0200, w <v...@v...pl>, Janusz -
    Vahanara <v...@o...gapp.pl> napisał(-a):

    > Ale nie pisz, że z Neostrady nie ma szybkiego dostępu do/z sieci
    > akademickich POL34/155, bo mijasz się z prawdą.

    A do rządowych też ma szybki? To zapraszamy na www.sejm,.gov.pl lub
    www.mf.gov.pl :DDD. Chyba dokupię sobie modem i będę dzwonił via OnetKonekt
    :DDD.

    PS. Przestań już się kompromitować.

  • 8. Data: 2004-05-05 12:23:48
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 5 maj 2004 roku,
    kiedy to Radosław Popławski posłał(a) w świat wiadomość

    > A do rządowych też ma szybki? To zapraszamy na www.sejm,.gov.pl
    Opera pokazuje transfer w granicach od 12 kB/s do 18 kB/s - dla mnie
    starczy.

    > Chyba dokupię sobie modem i będę dzwonił via OnetKonekt
    Tobie - jak widać - już nic nie pomoże.

    > PS. Przestań już się kompromitować.
    I vice versa.

  • 9. Data: 2004-05-05 12:58:22
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 5 May 2004 14:23:48 +0200, w <1di42y5b1tcp5$.dlg@vahanara.pl>, Janusz -
> [...]

    > kiedy to Radosław Popławski posłał(a) w świat wiadomość

    > Opera pokazuje transfer w granicach od 12 kB/s do 18 kB/s - dla mnie

    Widać za darmowe robienie za rzecznika prasowego masz powiększoną
    przepustowość. A może dlatego, że w sumie to ja mam POLPAKA...

    Ale przy pingu 20ms jednak NIE IDZIE. No cóż, TPSA "r0x".

  • 10. Data: 2004-05-05 13:53:17
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> wrote:
    > Wed, 5 May 2004 02:50:23 +0200, w
    > <20040505005023.2F81.2.NOFFLE%m...@c...pl.local
    >, Miernik

    > Wiem :). www.sejm.gov.pl -- 529 B/s z TPSA :D

    ole@link:~$ wget http://www.sejm.gov.pl/komisje/komspec/pos88.pdf
    --15:50:43-- http://www.sejm.gov.pl/komisje/komspec/pos88.pdf
    => `pos88.pdf'
    Resolving www.sejm.gov.pl... done.
    Connecting to www.sejm.gov.pl[195.187.136.11]:80... connected.
    HTTP request sent, awaiting response... 200 OK
    Length: 181,549 [application/pdf]

    100%[===============================================
    ===================================>] 181,549 181.10K/s ETA 00:00

    15:50:45 (181.10 KB/s) - `pos88.pdf' saved [181549/181549]

    ole@link:~$ wget http://www.sejm.gov.pl/komisje/komspec/pos89.pdf
    --15:50:47-- http://www.sejm.gov.pl/komisje/komspec/pos89.pdf
    => `pos89.pdf'
    Resolving www.sejm.gov.pl... done.
    Connecting to www.sejm.gov.pl[195.187.136.11]:80... connected.
    HTTP request sent, awaiting response... 200 OK
    Length: 241,449 [application/pdf]

    100%[===============================================
    ===================================>] 241,449 159.00K/s ETA 00:00

    15:50:48 (159.00 KB/s) - `pos89.pdf' saved [241449/241449]

    $ /sbin/ip addr show dev eth0|grep "inet "|grep "scope global"|grep -v secondary
    inet 195.205.62.4/28 brd 195.205.62.15 scope global eth0

    $ date
    Wed May 5 15:52:24 CEST 2004

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki