  • 1. Data: 2004-04-16 15:37:38
    Temat: Jak
    Od: "Ola Makówka" <O...@s...pl>

    Witam,
    pytałam już o dostawcę internetu, ale wpadło mi do głowy jeszcze jedno
    rozwiązanie. -Internet przez komórkę w Ideii.
    W BOK mówią, co następuje;
    512 kb - 54 grosze (z VAT)
    prędkość - 20 kb/s

    Co Wy na to? :)

    eśli powiedzie "OK", to co dalej? -Telefon skonfiguruję, ale co zrobić z moim

    kompterem?

    Pozdrawiam wiosennie,
    Ola Makówka
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-04-16 16:38:29
    Temat: Re: Jak
    Od: Neas <n...@u...neas.ws>

    "Ola Makówka" <O...@s...pl> pisze:

> [...]
    >pytałam już o dostawcę internetu, ale wpadło mi do głowy jeszcze jedno
    >rozwiązanie. -Internet przez komórkę w Ideii.

    W poprzednim poście piszesz, ze dostajesz maile po 10 MB. Każdy
    taki mail w powyższym rozwiązaniu będzie kosztował Cię 10 zł.
    Wydaje się to mało opłacalne w zestawieniu z cenami (i
    przepustowością) Neo+.

  • 3. Data: 2004-04-16 18:07:36
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    On Fri, 16 Apr 2004 17:37:38 +0200, Ola Makówka wrote:
    > 512 kb - 54 grosze (z VAT)
    > prędkość - 20 kb/s

    powolny i drogi, dobry tylko jako ostateczność

    B.

  • 4. Data: 2004-04-18 13:14:57
    Od: "r...@g...pl" <r...@g...pl>

    On Fri, 16 Apr 2004 17:37:38 +0200, Ola Makówka wrote:

    > 512 kb - 54 grosze (z VAT)
    > prędkość - 20 kb/s
    >
    > Co Wy na to? :)

    Jeżeli jesteś skazana na gprs, to przy tych cenach i intensywnym
    korzystaniu z sieci opłaca się kupić lapopa w Vobisie
    - tam chyba nadal jest promocja w której dostajesz abonament
    z ryczałtowym gprs'em (coś 50zł/miesiąc).

    Rygel

  • 5. Data: 2004-04-19 08:00:37
    Temat: Re: Dziękuję za pomoc
    Od: "Ola Makówka" <O...@s...pl>

    Bardzo Wam dziękuję za podpowiedzi:)
    Spróbuję namówić właścieli mieszkania na Naostradę -Z bólem serca, bo TPSA
    mnie okropnie irytuje. :/

    Serdecznie pozdrawiam,

  • 6. Data: 2004-04-20 08:54:28
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    On Mon, 19 Apr 2004 10:00:37 +0200, Ola Makówka wrote:
    > Spróbuję namówić właścieli mieszkania na Naostradę -Z bólem serca, bo TPSA
    > mnie okropnie irytuje. :/

    a nie masz tam w okolicy jakiejś telewizji kablowe?

    B.