  • 1. Data: 2014-09-23 21:58:12
    Temat: Ja mam zasadę, nie widzę, nie jadę...
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Ale nie wszyscy mają taką...

    https://www.youtube.com/watch?v=Foa_aOjmETs

    --
    anacron

  • 2. Data: 2014-09-23 22:21:36
    Temat: Re: Ja mam zasadę, nie widzę, nie jadę...
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-09-23 o 21:58, anacron pisze:
    > Ale nie wszyscy mają taką...
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=Foa_aOjmETs

    A mało to takich przypadków? Chociaż niech pierwszy rzuci
    kamień, kto nie jest bez winy.

  • 3. Data: 2014-09-24 11:55:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 23 Sep 2014, megrimsES wrote:

    > A mało to takich przypadków?

    To było retoryczne ;)

    > Chociaż niech pierwszy rzuci
    > kamień, kto nie jest bez winy.

    A to wskazuje na "gorący punkt".
    Coś czym wypadałoby się zająć z priorytetem nie niższym,
    niż pijaństwo. I nie niższą sankcją!
    Bo jeszcze dobrze, jak za pierwszym razem nic się nie stanie,
    i ten pierwszy raz będzie ostatnim.
    Ale, jako anacron rzekł, "nie wszyscy tak mają", potem
    jest drugi i dziesiąty raz kiedy ten z przeciwka "ucieka".
    No i "nie widzę zagrożenia to jadę" staje się normą.
    Ale skoro "mordercami są pijani"...

    pzdr, Gotfryd