  • 91. Data: 2013-11-20 14:42:39
    Temat: Re: UFO nad Gocławiem? :) (Raczej OT, ale chyba nie do końca)
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Uzytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisal w
    wiadomosci news:1049727130.20131120125233@pik-net.pl.invalid...
    > Hello ACMM-033,
    >
    > Wednesday, November 20, 2013, 12:48:12 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > *PLONK!*

    Pozwole sobie cs zacytowac z Wikipedii:

    <ctrl-c>
    Symptomy trollowania

    Symptomami trollowania moga byc ponizsze sposoby zachowania w dyskusjach:

    celowe wyrazanie zdania róznego od grupy w której owo zdanie wyraza, nawet
    jesli jest takie same jak jego, co z kolei prowadzi do dyskusji z której
    "wyciaga" sie osoby niepotrafiace uargumentowac wlasnego zdania(daje to im
    satysfakcje z poczucia wyzszosci nad innymi)

    skrajna megalomania i pogardliwy stosunek do innych osób - jest to bardzo
    charakterystyczna cecha trolli, która prowadzi predzej czy pózniej do ich
    wyobcowania, bo nawet osoby pierwotnie sympatyzujace z trollem lub odnoszace
    sie don neutralnie zrazaja sie do niego z powodu takich zachowan
    przejawianych wobec nich;

    ceremonialne uzywanie filtrów (np. killfile'a) - troll uroczyscie
    obwieszcza, ze jego oponent ma znalezc sie w filtrze trolla, przy czym
    bardzo czesto i tak tego nie robi i dalej czyta wypowiedzi oponenta (czasem
    tylko próbuje udawac, ze je filtruje);
    <ctrl-v>

    Poniewaz wiem, ze to przeczytasz, to powiem tyle - jestes malo smieszny i
    malo powazny jednoczesnie, Zachowujesz sie wlasnie jak dziecko w
    piaskownicy. "Jasiu jezd Gópi", bo nie chce dac lopatki, albo nie bawi sie
    tak, jak mi sie zachce. Cóz, Roman, to nie jest forum na "elce", to jest
    demokratyczny Usenet, a Ty jestes w mniejszosci. Plakac po tym nie bedziemy.
    A, ze linki do srajacych w piaskownicy kotów podalem? Zamiescilem
    ostrzezenie, zeby nie czytac przy jedzeniu! Ze w a.p.dupa dzialalem?
    Myslales, ze mnie ubiegniesz swoja uwaga typuu "A ty w alt.pl.dupa
    pisales!"? NIEJEDEN juz sie przeliczyl, ze mnie tym zawstydzi. A ja za
    kazdym razem tylko potwierdzalem takie "spostrzezenie". Tym razem ubieglem
    oponenta - i cóz? Wytracilem koronny argument z reki? Och, jaka strata :P
    Cóz, to ty sobie psujesz wizerunek... ale wolny kraj mamy, kazdy ma legalne
    prawo swój wlasny wizerunek psuc tak, jak mu sie zechce :P :))) Byle innych
    nie krzywdzil.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.
    Spamerstwu i "pytaczom" wstep do skrzynki email surowo zabroniony!

  • 92. Data: 2013-11-20 16:50:28
    Temat: Re: UFO nad Goc?awiem? :) (Raczej OT, ale chyba nie do ko?ca)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    ACMM-033 napisało:

    >>> https://www.youtube.com/watch?v=bJhVcrnGgzM

    Czy on w tym dniu chciał coś w ten sposób uczcić?

    > Pozwole sobie cs zacytowac z Wikipedii:

    W tym autor plonka poszedł najdalej -- odesłał zgromadzonych do całego
    artykułu w Wikipedii. Ja oczywiście przeczytałem od razu. I od razu
    zwróciłem uwagę na zawarte w nim treści (czy się sam z nimi do końca
    zgadzam, to inna sprawa), które zasiały mi w głowie wątpliwość, czy
    odsyłający ma zwyczaj zaglądania w miejsca, które sam poleca.

    > <ctrl-c>
    [...]
    > <ctrl-v>

    > - jestes malo smieszny i malo powazny jednoczesnie,

    To trochę jak ten, co to robił jednocześnie rzadko i często (analogie,
    jak widać, bywają silniejsze, niż mogło się na początku wydawać).

    Jarek

    --
    Z czego się śmiejecie? z siebie samych się śmiejecie!

  • 93. Data: 2013-11-20 19:58:58
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Czy on w tym dniu chciał coś w ten sposób uczcić?

    A bo ja wiem?
    W każdym razie, nie winię kotów za to, że realizują naturalne instynkty,
    przetrwałe jeszcze z czasów, gdy na obecność ludzi się nie zapowiadało. Kot
    grzebał swoje gówno w piasku, grzebie i grzebać będzie, jak nas dawno nie
    będzie.

> [...]
    > zgadzam, to inna sprawa), które zasiały mi w głowie wątpliwość, czy
    > odsyłający ma zwyczaj zaglądania w miejsca, które sam poleca.

    Nie bardzo umiem analizować takich rzeczy, kojarzę je raczej przez
    podobieństwa do konkretnych sytuacji, które sobie rozkładam na czynniki
    pierwsze. Uperdliwe to i niewygodne, ale inaczej nie umiem...
    Raczej epigon swojego "ja" na "elce". Szkoda, bo Roman ma naprawdę dużą
    wiedzę, ale równie ważny jest wizerunek. A ten zepsuć sobie jest niezwykle
    łatwo.

    > [...]
    >
    > To trochę jak ten, co to robił jednocześnie rzadko i często (analogie,
    > jak widać, bywają silniejsze, niż mogło się na początku wydawać).

    No, coś w tym celu... ale lepszej analogii nie potrafiłem znaleźć.
    Mnie to się skojarzyło z pruknięciem na ważnym, proszonym przyjęciu, gdzie
    prukający myślał zapewne, że jak pryknie "prrrryfff", to wszystkich
    rozśmieszy.
    Mało to śmieszne, bo to nie dość, że nieeleganckie (delikatnie mówiąc), to
    wcale nie śmieszne, bo nikt zapewne nie chciał się śmiać, jak bączący, a też
    mało poważne, bo poważny człowiek, albo usiłuje chociażby pryknąć tak, żeby
    nikt się nie zorientował, że to on, albo lepiej wychodzi, np. umyć ręce,
    zaczesać włosy, pilnie zadzwonić, etc. coś wymyśli, aby nie
    zaczadzić/zakadzić towarzystwa, tym bardziej akustycznie.

    http://joemonster.org/art/114

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 94. Data: 2013-11-20 21:45:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > Ja mówię. Bo dlaczego by nie? Jak kto zapyta na przykład, albo gdy się
    > zejdzie na podobny temat, jak choćby teraz. Tylko co z tego mówienia?
    > Nic. Nie przekonam nikogo do tego, że ONI są wśród nas. Nie zamierzam,
    > nie mam żadnych argumentów -- bo czymże jest pojedyncze doświadczenie
    > dziecka? Ale też nie widzę powodu, by nie mówić. Bo oficjalie UFO nie
    > istnieje? Ale skoro ja widziałem, to nie będę kłamał ani przedkładał
    > rozumowego poznania nad empiryczne. Mówię co widziałem, a nie że
    > widziałem statek Obcych. Jak ktoś chce, niech do tego dorabia teorie,
> [...]

    och bosz..

    ludzie różne rzeczy widują...

    matki boskie, diabły, krasnoludki, UFoki itd...

    Jak to w życiu nie przeskadza zbytnio to sie nawet leczyć nie trzeba :)

  • 95. Data: 2013-11-20 21:47:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    sundayman wrote:
> [...]
    > sensie społecznym - to zupełnie inna sprawa, o czym dalej) . A po
    > drugie - liczy się zupełnie coś innego.
    > Otóż, kiedy zna się tych przypadków bardzo dużo (a ludzie, którzy się
    > tym naprawdę interesują znają rzeczywiście dużo, bo przez
    > kilkadziesiąt lat można jednak sporo przyswoić), to z tych setek
    > przypadków wyłania się pewien "obraz", który mówi coś o całości.
    > Jeden konkretny przypadek pasuje mniej, inny bardziej - inny wcale.
    > To trochę jak z modnymi swego czasu obrazami złożonymi z tysięcy
    > malutkich obrazków - trzeba się nauczyć patrzeć zarówno w "detal" jak

    no i się wyłania pewien obraz że ufoki w wizjach są takie jakie zostały
    wypromowane w firmach :)

  • 96. Data: 2013-11-21 00:01:57
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > no i się wyłania pewien obraz że ufoki w wizjach są takie jakie zostały
    > wypromowane w firmach :)

    1) chyba w filmach...

    2) słyszałeś, żeby ktoś widział smerfy, obcego z filmu "nostromo", albo
    krwiożercze pomidory, Obelixa i Asterixa ? Obcego z "bliskich spotkań 3
    stopnia" ze świecącym paluszkiem chyba też nie widywano...

  • 97. Data: 2013-11-21 09:23:38
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 21 Nov 2013 00:01:57 +0100, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    spotkań 3
    > stopnia" ze świecącym paluszkiem chyba też nie widywano...

    Chwila moment to dwie różne rzeczy: obcy typu "filmowego" jest
    charakterystyczny dla wyobraźni filmowców natomiast w wyobraźni
    zbiorowej-powszechnej łatwiej się "przyjmuje" inny typ obcego wielkie
    oczy itp. Ludzie nie akceptują zmyślnych potworów, wolą w wyobraźni
    spotykać istoty tajemnicze, lepsze, mądrzejsze :-)
    To chyba E.T. mial świecący palec?

    --
    Marek