  • 11. Data: 2006-12-29 13:11:58
    Temat: Re: UKE a mali operatorzy...
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Fri, 29 Dec 2006 02:59:12 +0100, Tomasz Śląski wrote:

    > Nie wiem jaką perspektywę mają dostawcy Internetu over CATV, a ściślej jaki
    > zapas mają ich systemy.

    tu akurat z punktu widzenia uslug multimedialnych dla rynku masowego zapas
    jest olbrzymi w porownaniu z takim ADSLem. Piszac _uslugi_multimedialne_
    mam na mysli nie tylko Internet ale i, a moze przede wszystkim mozliwosci
    dystrybucji olbrzymiej ilosci (kilkaset) programow telewizyjnych co ma
    znaczenie dla tego typu odbiorcow. Laczna szybkosc strumienia danych od
    operatora do klientow przekracza gigabit, w druga strone kilkadziesiat
    megabitow, zas rozwiazania dostepowe do Internetu umozliwiaja calkowita
    kontrole nad tym co sie dzieje w sieci czego nie maja sieci urynaskretkowe

  • 12. Data: 2006-12-29 13:26:42
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Fri, 29 Dec 2006 12:29:31 +0100, Asmodeusz wrote:

    > Co zrobią mniejsi? Myślę że nastąpi gwałtowny rozwój wszelakich IXów i
    > wymiany ruchu pomiędzy nimi. To chyba jedyny sposób żeby móc w jakimś
    > stopniu konkurować pasmem bez płacenia ogromnych sum "wielkim"

    ta, rozmawiaja ze soba dwa urynanety:

    -te ziooom, moze bysmy zrobili jakis punkt styku ?
    -spoko, a jaka macie adresacje ?
    -no 192.168.0.0/24, a Wy ?
    -no tez 192.168.0.0/24 :(
    -to sie nie da :(

  • 13. Data: 2006-12-29 13:30:39
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...repcio.net.na.newsach>

    futszaK napisał(a):

    > ta, rozmawiaja ze soba dwa urynanety:
    >
    > -te ziooom, moze bysmy zrobili jakis punkt styku ?
> [...]
    Da się tylko trzeba chcieć ;-)

  • 14. Data: 2006-12-29 18:03:29
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    futszaK napisał(a):

    > -te ziooom, moze bysmy zrobili jakis punkt styku ?
    > -spoko, a jaka macie adresacje ?
    > -no 192.168.0.0/24, a Wy ?

    przegiąłeś.
    tacy co się posługują prefiksami /24 to już "zaawansowani" :)

    Wojtek

  • 15. Data: 2006-12-29 19:30:25
    Od: "Julius C." <j...@g...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    > On Fri, 29 Dec 2006 02:59:12 +0100, Tomasz Śląski wrote:

    [...]
    Laczna szybkosc strumienia danych od operatora
    do klientow przekracza gigabit [...] czego nie maja sieci
    urynaskretkowe

    wiesz co futrzak, pieprzysz (jak zwykle....?)

    to nie słyszałeś o gigabicie na skrętce?,
    a widziałes jakąś stację czołową?

    jc

    ps. znowu w tpsa?

  • 16. Data: 2006-12-29 19:48:34
    Od: Mario <o...@o...pl>

    > kontrole nad tym co sie dzieje w sieci czego nie maja sieci urynaskretkowe

    czy ta uryna z której piszesz jest Twoja, czy jesteś tylko klientem ?

    --
    MZ

    Freude am Fahren

  • 17. Data: 2006-12-29 19:57:44
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Fri, 29 Dec 2006 20:48:34 +0100, Mario wrote:

    > czy ta uryna z której piszesz jest Twoja, czy jesteś tylko klientem ?

    jest moja dlatego znam to niejako z doswiadczenia,
    raczej nie chcialbym byc klientem urynanetu, chyba ze bylby to
    urynanet-deluxe :)

  • 18. Data: 2006-12-29 20:04:49
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Fri, 29 Dec 2006 20:30:25 +0100, Julius C. wrote:

    > Laczna szybkosc strumienia danych od operatora
    > do klientow przekracza gigabit [...] czego nie maja sieci
    > urynaskretkowe

    pierwsza czesc mojej wypowiedzi dotyczyla ogolnej przepustowosci sieci,
    druga zas mozliwosci kontrolowania tego co abonenci wyprawiaja, zas
    poprzez siec urynaskretkowa rozumiem siec skretkowa oparta na najtanszych,
    niezarzadzalnych switch-ach

    > wiesz co futrzak, pieprzysz (jak zwykle....?)
    >
    > to nie s?ysza?e? o gigabicie na skr?tce?,

    slyszalem i z definicji mozna tym przepuscic do gigabita, zas po sieci
    kablowej przynajmiej 2 razy wiecej

    > a widzia?es jak?? stacj? czo?ow??

    i to nawet kilka, od urynakablowki typu 3 niemieckie kanaly wpuszczane w
    AZART do jednej z wiekszych polskich kablowek

    > ps. znowu w tpsa?

    co masz na mysli ?

  • 19. Data: 2006-12-29 20:17:55
    Od: Mario <o...@o...pl>

    > jest moja dlatego znam to niejako z doswiadczenia,
    > raczej nie chcialbym byc klientem urynanetu, chyba ze bylby to
    > urynanet-deluxe :)

    a ta Twoja to "uryna", to taka nie najgorsza, legalna czy może na maxa
    uryna ? Szczególnie interesuje mnie ta wersja mikrotika - 2.9.6 - jest
    jakoś szczególnie popularna na Emule.......

    --
    MZ

    Freude am Fahren

  • 20. Data: 2006-12-30 01:54:27
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Fri, 29 Dec 2006 21:17:55 +0100, Mario wrote:

    > a ta Twoja to "uryna", to taka nie najgorsza, legalna czy może na maxa
    > uryna ?

    na maxa uryna, jak to bylo w Barei: "to jest siec na miare naszych
    mozliwosci"

    legalisci siedza na zmywaku w Dublinie

    > Szczególnie interesuje mnie ta wersja mikrotika - 2.9.6 - jest
    > jakoś szczególnie popularna na Emule.......

    juz sie pojawila 2.9.27 :>

    --
    futszaK
    0601061867