  • 31. Data: 2019-11-13 12:41:36
    Temat: Re: UMIDIGI F2
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 13.11.2019 o 11:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun M...@j...ru ...

    > Wiem ze w dzisiejszych czasach to własciwie fanaberia ale oczekiwałbym
    > merytorycznych argumentów...
    > Zaciekawiłes mnie istnieniem problemu którego wczesniej nigdy nie
    > zauwazyłem i jestem po prostu ciekawy o co chodzi. A ty, zapytany o
    > szczegoły, unosisz sie duma jak jakas niedopukana panna.. ;-P

    Bez urazy, ale to Ty zachowujesz się jak owa panna.

  • 32. Data: 2019-11-14 10:04:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 listopada 2019 12:41:37 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

    > Nic  nie pasuje. A choćby to że po zakrapianej imprezie nie sposób
    > zmienić SIM karty. Nie ważne czy jedyne czy nie - liczy się to że to
    > rozwiązanie jest wybitnie antyużytkownikowe.

    Czyli chodzi Tobie tylko o rozmiar?
    Po kiego karta sim miałaby mieć wielkość pudełka zapałek skoro te małe nano sim
    działają, nie psuja się itp?
    Bardzo specyficzne wymagania masz.
    Obsługuje 3 telefony w moim domu + tel teścia, teściowej, i mojej mamy
    Razem 6 osób
    Konieczność wymiany karty trafia się średnio raz w roku/telefon maksymalnie
    A nawet gdyby to nie widzę NAJMNIEJSZEGO problemu w wymianie karty nano sim
    Wysuwasz tackę, wyjmujesz kartę, wkładasz kolejna kartę wsuwasz tackę.
    Jeśli masz z tym kłopot to pierwszego lepszego pryszczatego małolata pod blokiem
    poproś.
    Więc to Ty jakiś specyficzny jesteś bo nie tak dawno strasznie lamentowałeś że
    kłopotem jest zmiana rozmiaru z micro sim na nano.
    Z kupnem czajnika z gwizdkiem też kojarzę że kłopot miałeś

    Tak z ciekawości- skoro teraz nolimity są w granicach 15-20zł na miesiąc to po kiego
    posiadać kilka kart i je wymieniać "po zakrapianej imprezie"?

  • 33. Data: 2019-11-14 12:20:21
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-14 o 10:04, Kris pisze:

    > Tak z ciekawości- skoro teraz nolimity są w granicach 15-20zł na miesiąc to po
    kiego posiadać kilka kart i je wymieniać "po zakrapianej imprezie"?

    Żeby z niezarejestrowanej podzwonić w godzinach nocnych do
    nielubianych kolegów (szefów) z pracy.

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2019-11-14 12:59:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-29 o 23:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun M...@j...ru ...

    Dlaczegóż to? Bardzo przydatne. Zamiast 100 razy dziennie klepać kod, po
    prostu biorę telefon do ręki.

    > Pełna zgoda.
    > Ale ten co wymyslił jego umiejscowienie z tyłu to powinien dostac
    > jakiegos antynobla :)

    Mam czytnik z tyłu i naturalnie w niego trafiam, biorąc telefon do ręki.

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2019-11-14 13:28:59
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 14.11.2019 o 10:04, Kris pisze:

> [...]
    kiego posiadać kilka kart i je wymieniać "po zakrapianej imprezie"?

    MiniSim to była optymalna wielkość. No widzisz, sam - Ty nie wymieniasz
    to i nie masz problemu. Ja często muszę wymieniać, nawet w aucie czy
    gdzieś poza domem, i powiadam ci że tego co wymyślił to małe g*no to za
    jajka bym powiesił na drzewie. Cały albo prawie cały problem to ich
    wymiana.

    I kolejny problem którego nie znasz a tak wyraziście wyrażasz zdanie w
    jego usprawiedliwianiu. Nawet nie zdajesz sobie sprawy ile mnie
    kosztowało nerwów, czasu i kasy ta wymiana dobrej karty na przymusowe
    mikroskopijne g*no.

    Bo mam takie karty na stanie,.

  • 36. Data: 2019-11-14 13:45:20
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 14.11.2019 o 12:59, Liwiusz pisze:

    > Dlaczegóż to? Bardzo przydatne. Zamiast 100 razy dziennie klepać kod, po prostu
    > biorę telefon do ręki.

    > Mam czytnik z tyłu i naturalnie w niego trafiam, biorąc telefon do ręki.

    Ty tak, ale niekorzystający ze sklepu Nie Dla Idiotów nie potrafi tak.
    On musi dziabnąć palcem drugiej ręki w smartfon z przodu. Jak to idiota.

  • 37. Data: 2019-11-14 15:27:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 listopada 2019 13:28:59 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> [...]
    > jego usprawiedliwianiu. Nawet nie zdajesz sobie sprawy ile mnie
    > kosztowało nerwów, czasu i kasy ta wymiana dobrej karty na przymusowe

    Był na ten temat watek z Twoim udziałem.
    Radziliśmy Tobie że możesz iść do salonu operatora, stracić trochę czasu i Tobie
    wymienią albo iść do najbliższego serwisu GSM i tam za 5zł by Tobie od reki przycięli
    micro sima do rozmiaru nano. wiem bo tak robiłem.
    Ale dla Ciebie to kłopot, taki sam jak kupno czajnika z gwizdkiem. Ja taki czajnik z
    5 lat temu kupiłem w pierwszym z brzegu sklepie i gwiżdże do dzisiaj, ty twierdzisz
    że masz kłopot z kupnem gwiżdżącego czajnika.
    Ogarnij się człowieku.

  • 38. Data: 2019-11-14 17:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun M...@j...ru ...

    > Bez urazy, ale to Ty zachowujesz się jak owa panna.

    Przyznaje - trudno dyskutowac z tak merytorycznym argumentem :-DDDD
    Ale ze wyjasneinie znalazłem w poście obok to temat uwazam za zamkniety.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

  • 39. Data: 2019-11-14 17:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun M...@j...ru ...

    > Nic  nie pasuje. A choćby to że po zakrapianej imprezie nie sposób
    > zmienić SIM karty. Nie ważne czy jedyne czy nie - liczy się to że to
    > rozwiązanie jest wybitnie antyużytkownikowe.

    Jest absolutnie prouzytkowe.
    Albowiem po mocno zakrapianej imprezie gdzie człowiek jest w stanie
    uniemozliwiajacym wymiane karty lepiej telefonu nie dotykac.
    Nic sensownego i tak sie nie załatwi a mozna cos głupiego wysłac napisac
    do nieodpowiedniej osoby.

    > Nie gadaj, mam stary telefon Samsunga, w którym mimo tego że bateria
    > jest wymienialna to zestaw SIM ma na boku obudowy. Karty bez
    > idiotycznej tacki wyciąga się poprzez nacisk na nie. Tu jakiś kretyn
    > wymyślił "kluczyk"..

    Kluczyk? Znaczy kawałek druta? No ale jak czesto wymieniasz karty...
    Tylko po co?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 40. Data: 2019-11-14 19:20:16
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 14.11.2019 o 13:28, Trybun pisze:

> [...]
    > czasu i kasy ta wymiana dobrej karty na przymusowe mikroskopijne g*no.

    Małe jest piękne. Jeśli masz z tym problem manualny,
    spuść się na ręce kobiece.