  • 41. Data: 2019-11-15 09:08:08
    Temat: Re: UMIDIGI F2
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 14.11.2019 o 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun M...@j...ru ...

    > Jest absolutnie prouzytkowe.
    > Albowiem po mocno zakrapianej imprezie gdzie człowiek jest w stanie
    > uniemozliwiajacym wymiane karty lepiej telefonu nie dotykac.
    > Nic sensownego i tak sie nie załatwi a mozna cos głupiego wysłac napisac
    > do nieodpowiedniej osoby.

    Lepiej nie dotykać? Daj im medal za wybitne zasługi dla "wygody"
    użytkownika.

    > Kluczyk? Znaczy kawałek druta? No ale jak czesto wymieniasz karty...
    > Tylko po co?

    Powiem bezceremonialnie - po g*no, mam taką potrzebę i oczekuje że to
    uszanujesz.  Naprawdę chodzisz z kawałkiem drutu, gwoździem itp kluczami
    do telefonu w kieszeni pogwizdując z zadowolenia?

  • 42. Data: 2019-11-15 09:08:48
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 14.11.2019 o 15:27, Kris pisze:
    > Był na ten temat watek z Twoim udziałem.
    > Radziliśmy Tobie że możesz iść do salonu operatora, stracić trochę czasu i Tobie
    wymienią albo iść do najbliższego serwisu GSM i tam za 5zł by Tobie od reki przycięli
    micro sima do rozmiaru nano. wiem bo tak robiłem.
    > Ale dla Ciebie to kłopot, taki sam jak kupno czajnika z gwizdkiem. Ja taki czajnik
    z 5 lat temu kupiłem w pierwszym z brzegu sklepie i gwiżdże do dzisiaj, ty twierdzisz
    że masz kłopot z kupnem gwiżdżącego czajnika.
    > Ogarnij się człowieku.

    Radziliście, o biedacy, dlaczego to mi radzicie a nie debilnym
    producentom telefonów. Dlaczego dla ich rozbisurmanionej fantazji
    podchodzicie tak bezkrytycznie? Potrafisz powiedzieć co za korzyści
    odnosisz po obowiązkowej wymianie dobrych kart na to g*no że to mnie
    krytykujesz a nie tego co powinieneś?

  • 43. Data: 2019-11-15 09:09:13
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 14.11.2019 o 19:20, collie pisze:

    > Małe jest piękne. Jeśli masz z tym problem manualny,
    > spuść się na ręce kobiece.

    Tak, i "rozmiar nie ma znaczenia", gadaj zdrów...

  • 44. Data: 2019-11-15 09:09:48
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 14.11.2019 o 12:59, Liwiusz pisze:

    > Mam czytnik z tyłu i naturalnie w niego trafiam, biorąc telefon do ręki.

    Ale bierzesz do ręki, kolega oczekuje rozwiązania które nie będzie
    wymagało brania telefonu do ręki.

  • 45. Data: 2019-11-15 09:37:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 15 listopada 2019 09:08:50 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
    >Potrafisz powiedzieć co za korzyści
    > odnosisz po obowiązkowej wymianie dobrych kart na to g*no że to mnie
    > krytykujesz a nie tego co powinieneś?

    A czy muszę jakieś korzyści wymieniać?
    Neutralne to dla mnie
    A właściwie teraz lepiej bo łatwiej wymienić kartę niż kiedyś gdy pod bateria w
    slocie była.
    Wad żadnych nie ma, kłopotów żadnych dodatkowych z nano sim nie ma wiec o co chodzi
    Mi to wisi czy w telefonie jest karta micro czy nano.
    W sumie zastanawiam się po co tam jakakolwiek karta. Stosowne uprawnienia operator
    winien przesłać do telefonu i bez karty by się obeszło. Ale jak już jest to jest
    Wkładam ją jak kupuje telefon wyjmuję ja jak zmieniam telefon
    A nawet gdyby trzeba było częściej to wyjęcie czy włożenie tacki(najczęściej) z nano
    sim ŻADEN problem.
    Teraz robi to się tak że wyciągasz tackę(spinacz czy inna igła czasami potrzebna),
    wyjmujesz jedną kartę, wkładasz druga i wciskasz tackę.
    Kiedyś trzeba było rozebrać obudowę, wyciągnąć baterię, wyjąć kartę, włożyć nowa
    kartę, włożyć baterię, zamknąć obudowę. Pamiętam ze były telefony w których nie było
    prostą rzeczą zdjęcie obudowy i dostanie się do baterii. Trzeba było w necie szukać
    jak to zrobić. No i połamane zatrzaski takich obudów to nie były sporadyczne
    przypadki.
    Do kart pamięci tez masz uwagi że coraz popularniejsze są te najmniejsze?

  • 46. Data: 2019-11-15 09:43:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 26 października 2019 13:08:03 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > Wręcz przeciwnie: czytnik z tyłu nie dla idiotów.

    Czytnik z przodu wg mnie dużo wygodniejszy
    W lenovo p2 mam z przodu, biorę tel do łapy kciukiem odblokowuje i działa.
    Z mObywatel w tel korzystam jak dowód osobisty w urzędzie trzeba okazać(bo
    tradycyjnego już nie nosze przy sobie)
    I tez wygodniej mi ta aplikację kciukiem odblokować.
    Ale to moja opinia, dla kogoś innego wygodniej może być z tyłu.

  • 47. Data: 2019-11-15 10:09:07
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.11.2019 o 09:09, Trybun pisze:

    > Ale bierzesz do ręki, kolega oczekuje rozwiązania które nie będzie wymagało brania
    > telefonu do ręki.

    Telefony tak mają, że projektowane są dla brania do ręki
    i sugerowanie się tu rzeczami, które można brać do ust,
    jest nie na miejscu.

  • 48. Data: 2019-11-15 10:18:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-11-15 o 09:09, Trybun pisze:

    > Ale bierzesz do ręki, kolega oczekuje rozwiązania które nie będzie
    > wymagało brania telefonu do ręki.

    Skoro nie bierzesz do ręki to nie włączaj blokady ekranu. No i
    generalnie bez ręki tak samo nie wpiszesz kodu blokady, więc to żaden
    argument przeciwko czytnikowi linii.

    --
    Liwiusz

  • 49. Data: 2019-11-15 10:21:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-11-15 o 09:43, Kris pisze:

> [...]
    > I tez wygodniej mi ta aplikację kciukiem odblokować.
    > Ale to moja opinia, dla kogoś innego wygodniej może być z tyłu.

    Używałem telefonu z czytnikiem z boku, teraz używam z czytnikiem z tyłu,
    do każdego można bardzo szybko wyrobić sobie naturalny "chwyt". Do tego
    z czytnikiem z przodu też bym się pewnie przyzwyczaił. O wiele większą
    uwagę zwracam na niezawodność odczytu, bo nie ma nic wkurzającego jak
    błędne odczyty, w takim Sonym na przykład było to nagminne już przy
    lekko spoconej ręce, za to w Huaweiu skuteczność oceniam na 99%.

    --
    Liwiusz

  • 50. Data: 2019-11-15 10:37:22
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.11.2019 o 09:43, Kris pisze:

> [...]
    > I tez wygodniej mi ta aplikację kciukiem odblokować.
    > Ale to moja opinia, dla kogoś innego wygodniej może być z tyłu.

    I z tym się zgadzam jak najbardziej, że jedni lubią pomarańcze,
    a drudzy jak im nogi śmierdzą. De gustibus... etc.