  • 1. Data: 2010-02-10 07:16:18
    Temat: USB <==> RS232
    Od: MS <s...@o...pl>

    Witam,

    Zrobiłem przejściówkę jak w temacie na układzie FT232RL.
    Zainstalowałem sterowniki i O.K. - Win znajduje przejściówkę
    i instaluje COMa.

    Teraz... jak mam sprawdzić, czy przejściówka działa?
    Tj. coś wysłać... coś odebrać... itd..

    Proszę o pomoc
    Dzięki i pozdrawiam
    MS

  • 2. Data: 2010-02-10 07:48:20
    Temat: Re: USB <==> RS232
    Od: Elektrolot <e...@N...pl>

    MS pisze:
> [...]
    > i instaluje COMa.
    >
    > Teraz... jak mam sprawdzić, czy przejściówka działa?

    Połącz RXD z TXD i sprawdz czy to co wysyłasz na terminalu wraca.

  • 3. Data: 2010-02-10 08:13:58
    Od: MS <s...@o...pl>

    Elektrolot pisze:

    > Połącz RXD z TXD i sprawdz czy to co wysyłasz na terminalu wraca.

    Wielkie dzięki Elektrolot