  • 1. Data: 2015-10-09 18:45:50
    Temat: Pico PSU - czy to jest coś sensownego?
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    Chciałbym zasilić płytę z atomem, dyskami, pamięcią. Znalazłem takie
    cudo: http://allegro.pl/i5703198494.html

    Czy da radę udźwignąć sprzęt? Nie spali się ot tak po prostu lub nie
    spali mi sprzętu? Chińszczyzna, której można zaufać czy badziew? Jakie
    są Wasze doświadczenia z takimi ustrojstwami?

    JaceK

  • 2. Data: 2015-10-09 19:07:37
    Temat: Re: Pico PSU - czy to jest coś sensownego?
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 09/10/2015 17:45, JaceK wrote:
> [...]

    > spali mi sprzętu? Chińszczyzna, której można zaufać czy badziew? Jakie
    > są Wasze doświadczenia z takimi ustrojstwami?

    Da radę. Złożyłem już kilka "maluchów" z podobnym sprzętem. Zasil to
    tylko jakąś porządną "cegłą" o mocy adekwatnej do tego co podłączysz
    prócz MoBo.

    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 3. Data: 2015-10-09 19:42:11
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-10-09 o 19:07, Michal Lukasik pisze:

    > Da radę. Złożyłem już kilka "maluchów" z podobnym sprzętem. Zasil to
    > tylko jakąś porządną "cegłą" o mocy adekwatnej do tego co podłączysz
    > prócz MoBo.

    I to gówienko naprawdę wyciąga 160W?

  • 4. Data: 2015-10-09 21:07:00
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 09/10/2015 18:42, nadir wrote:

    > I to gówienko naprawdę wyciąga 160W?

    A co ma nie "wyciągać"? Przecież to tak naprawdę nie jest zasilacz.
    Zasilacz podłączasz do tego. A ta moc to max. przy której nie "puścisz
    tego z dymem". ;D

    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 5. Data: 2015-10-11 00:29:32
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    nadir <n...@h...org> wrote:

    > I to gówienko naprawdę wyciąga 160W?

    Nie zdziwiłbym się - to zwykła przetwornica impulsowa.

    --
    "qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
    http://www.chmurka.net/

  • 6. Data: 2015-10-11 13:16:00
    Od: ww <w...@o...pl>

    On 2015-10-09 21:07, Michal Lukasik wrote:

    > A co ma nie "wyciągać"? Przecież to tak naprawdę nie jest zasilacz.
    > Zasilacz podłączasz do tego. A ta moc to max. przy której nie "puścisz
    > tego z dymem". ;D

    Nie, wcale...

  • 7. Data: 2015-10-11 13:17:26
    Od: ww <w...@o...pl>

    On 2015-10-09 18:45, JaceK wrote:
> [...]
    > spali mi sprzętu? Chińszczyzna, której można zaufać czy badziew? Jakie
    > są Wasze doświadczenia z takimi ustrojstwami?

    Mam do tego zasilacz DELLA opisany jako 220W i tam przewód 12V składa
    się z 6 żył (po
    3 grube żyły na plus i minus). W tym czymś masz jeden cienki kabelek
    na wszystko. A to gówniane
    złącze zasilania ? Nie zdziwiłbym się gdyby to było projektowane na max
    kilka A.

    Pokazałem to elektronikowi to tylko popatrzył na te części i się
    uśmiechnął.

    Osobiście używam w czymś takim:

    https://picasaweb.google.com/etet100/KomputerekITX?a
    uthkey=Gv1sRgCIb20cHw84Pg4wE

    To nie potrzebuje pewnie więcej niż 60W i więcej bym raczej nie zaryzykował.