  • 1. Data: 2016-05-28 19:00:05
    Temat: Uchwyt żelowy - czy warto?
    Od: "Cezary" <...@...pl>

    Chciałbym prosić użytkowników żelowych uchwytów
    do telefonu/nawigacji o opinie czy warto taki kupić.
    Proszę o uwagi, jakie mają zalety, a jakie wady.

    Pozdrawiam
    Czarek

  • 2. Data: 2016-05-28 20:31:50
    Temat: Re: Uchwyt żelowy - czy warto?
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2016-05-28 o 19:00, Cezary pisze:
> [...]
    > do telefonu/nawigacji o opinie czy warto taki kupić.
    > Proszę o uwagi, jakie mają zalety, a jakie wady.

    zalety: tanie
    można uziemić cos co się na winklach lubi przemieszczać po desce
    rozdzielczej.
    wady: przyklejenie tego na wypukłej powierzchni (np na desce) spowoduje
    ze przedmioty jakie bedziesz chcial przymocowac beda mialy mala
    powierzchnię styku. kosztuje to ze 3-4 pln wiec mozesz zaryzykowac w ciemno.

    regeneracja tego to zwyczajne opłukanie w czystej wodzie(bez detergentu).
    nie montuj na tym telefonu w pionie lub pod kątem bo będziesz musiał
    wymieniać ekran ;)

  • 3. Data: 2016-05-28 20:57:20
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 28.05.2016 o 20:31, sirapacz pisze:

> [...]
    > ze przedmioty jakie bedziesz chcial przymocowac beda mialy mala
    > powierzchnię styku. kosztuje to ze 3-4 pln wiec mozesz zaryzykowac w

    Nie zauważyłeś, że pyta o *uchwyt* a nie podkładkę?

    > regeneracja tego to zwyczajne opłukanie w czystej wodzie(bez detergentu).

    Z detergentem też można, nawet producenci to zalecają.

    > nie montuj na tym telefonu w pionie lub pod kątem bo będziesz musiał
    > wymieniać ekran ;)

    W przypadku podkładki na nierównym podłożu jest na to duża szansa, w
    przypadku *uchwytu* dużo mniejsza.

    --
    Czarek

  • 4. Data: 2016-05-29 14:04:02
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Nie zauważyłeś, że pyta o *uchwyt* a nie podkładkę?

    zauważyłem ale nie widziałem ani nie slyszałem o takim uchwycie:)

    > Z detergentem też można, nawet producenci to zalecają.

    i czasami tak też robiłem ale trzeba naprawde bardzo dokładnie opłukać
    inaczej w ogóle nie będzie się trzymać:))

    > W przypadku podkładki na nierównym podłożu jest na to duża szansa, w
    > przypadku *uchwytu* dużo mniejsza.

    poszukam 'se' na allegro bo mnie zaciekawiłeś co to za ustrojstwo

  • 5. Data: 2016-05-29 14:12:06
    Od: atm <...@v...pl>

    > poszukam 'se' na allegro bo mnie zaciekawiłeś co to za ustrojstwo

    Podziel sie linkiem gdy znajdziesz cos ciekawego.

  • 6. Data: 2016-05-29 14:57:10
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 29.05.2016 o 14:12, atm pisze:

    > Podziel sie linkiem gdy znajdziesz cos ciekawego.

    Tak trudno? ;)
    https://www.google.pl/search?newwindow=1&site=&sourc
    e=hp&q=uchwyt+%C5%BCelowy+do+telefonu

    --
    Czarek

  • 7. Data: 2016-05-30 07:09:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 May 2016 20:57:20 +0200, Czarek napisał(a):
    > W dniu 28.05.2016 o 20:31, sirapacz pisze:
    > Nie zauważyłeś, że pyta o *uchwyt* a nie podkładkę?

    > Z detergentem też można, nawet producenci to zalecają.

    A propos - mam taki klasyczny uchwyt z przyssawka na szybe ... tylko
    przyssawka wysmarowana jakims klejem/zelem.

    I bylo fajnie, poki sloneczko nie przygrzalo.

    Teraz zjezdza powoli i zostawia slad na szybie.

    Czym to doczyscic ? A moze lepiej usunac ?

    J.

  • 8. Data: 2016-05-30 08:49:06
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Czym to doczyscic ? A moze lepiej usunac ?

    kup w papierniczym albo jakimś komputerowym szpraja co nazywa się "label
    killer" tudzież 'label remover' i pochodne. to dość łagodna mieszanka
    rozpuszczalników, które radzą sobie z naklejkami nielakierowanymi oraz
    resztkami kleju.

  • 9. Data: 2016-05-30 11:52:27
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 28 maja 2016 19:00:06 UTC+2 użytkownik Cezary napisał:
> [...]
    > do telefonu/nawigacji o opinie czy warto taki kupić.
    > Proszę o uwagi, jakie mają zalety, a jakie wady.

    Mam i korzystam z takiego uchwytu.
    Na szybe montuje sie przyssawką, telefon czepia sie takiego zielonego gluta.
    Kupione w tesco.

    O ile przyssawka czasem puszcza, raz na miesiąc czy coś) o tyle żel trzyma telefon
    dosyć dobrze.
    Ale telefon musi mieć tylną obudowe gładką.
    Mój poprzedni fon miał obudowe z tyłu o fakturze pilki golfowej, tylko drobnej i sie
    odklejało po 20-30 minutach i fon odpadał.
    Ten który mam teraz trzyma sie mocno i trwale.

    Korzystam juz chyba dobry rok. Dziala ok.

  • 10. Data: 2016-05-30 12:05:20
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Mon, 30 May 2016 08:49:06 +0200 sirapacz <n...@s...pl> napisał:

> [...]
    >killer" tudzież 'label remover' i pochodne. to dość łagodna mieszanka
    >rozpuszczalników, które radzą sobie z naklejkami nielakierowanymi oraz

    Lepiej benzynę ekstrakcyjną - tak samo skuteczne, a tańsze.