  • 131. Data: 2009-01-07 00:37:58
    Temat: Re: Uh....! Ale megazoom!
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Bogdan Blaszczak rzecze:

    > Jedna rzecz jest niefajna - częstotliwość sekundy jest niska i nawet na tak
    > małej tarczy widać skoki.

    he, a mój płyyynieee..

    --
    BlaTek

  • 132. Data: 2009-01-07 00:42:08
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>

    Kosu pisze:
    > Niektórzy muszą kupić zegarek, który jakoś wygląda, bo np wymaga tego
    > ich praca. Niektórzy nie mogą sobie pozwolić na pasek z przemielonych
    > kubeczków jednorazowych i dla nich koniecznością jest dobra skóra, a
    > często tytan (także koperta).

    Tytan jest passe

    --
    BlaTek
    mail(atob(rot13('LzkuqTIeDTWfLHejnl5wol51nj=='.repla

  • 133. Data: 2009-01-07 01:05:50
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>

    z/svc pisze:

    > To jest taki sam (tylko kolor inny), czy zupełnie inny?

    Taki sam, tylko kolor inny, no i mój na pasku.
    W ogóle to seria Le Locle, to ma sporo różnych wzorów. Nie tylko kolory
    i paski/bransolety się zmieniają, ale również wzornictwo cyferblatu się
    zmienia. Są z cyframi rzymskimi, są i bez...

    > Nakręcasz mnie na ten zegarek ;-)

    No jeśli miałbyś nabywać przez internet w Polsce, to warto zaglądać do
    Dolińskiego. Dostawca pewny, bo wymieniany jako autoryzowany na
    szwajcarskiej stronie producenta, a jednocześnie często bywają tam
    zniżki 10-15%
    http://dolinski.pl/index.php?d=katalog&k_id=273
    Kiedyś tam było od zarąbania wersji. chyba wszystkie możliwe wersje le
    locle. Jednak w tej chwili widzę tylko trzy wersje damskie.
    Ale może to jest taka sytuacja tuż po świętach, po tych wszystkich
    mikołajach i prezentach mają opróżnione półki.

  • 134. Data: 2009-01-07 01:28:50
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Bogdan Blaszczak rzecze:

    > he, a mój płyyynieee..

    Na oku mam pewną Stowę... ;>

  • 135. Data: 2009-01-07 01:31:39
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Bogdan Blaszczak rzecze:

> [...]
    > zsynchronizuję z atomowym, to po pół roku przy następnej zmianie czasu
    > śpieszy się mniej niż pół sekundy. Ale w praktyce do niczego ta
    > dokładność nie jest przydatna, ponieważ nie ma tam wskazania sekund.
    > Czyli jak spojrzysz która godzina, to i tak nie wiesz czy wskaźnik
    > minutowy akurat przed chwilą przeskoczył, czy może przeskoczy dopiero za
    > niecałą minutę. Czyli jeśli spojrzę na mechaniczny, to mogę dokładniej
    > odczytać czas, nawet jeśli akurat się śpieszy się 5 czy 10 sekund.
    > W praktyce, w zyciu codziennym, minutowa tolerancja jest wystarczająca.

    Są bardzo fajne zegarki posiadające wyłącznie wskazówkę godzinową. Można
    odczytać czas z dokładnością do 2 minut.

  • 136. Data: 2009-01-07 06:17:55
    Od: Cezary Grądys <c...@c...com>

    p47 pisze:

    > hardcore!!;-))

    Hardcore to był pomiar częstotliwości. Trzeba było ten kondensator
    wlutować, poczekać aż wystygnie i podłączyć miernik przez wzmacniacz na
    fecie. Ten wzmacniacz oczywiście wpływał na częstotliwość, więc mniej
    więcej korygowaliśmy to tak, że trzeba zwiększyć częstotliwość o jakieś
    0,1 Hz , bo tak nam wyszło z przeliczenia :)
    Widać, że dawniej w pracy więcej czasu się miało ;)

    --

    Cezary Grądys <c...@c...com>

  • 137. Data: 2009-01-07 07:52:32
    Od: Kosu <k...@k...pl>

    Bogdan Blaszczak wrote:
    > Tytan jest passe

    Alergie też są passe, ale cóż ja mogę poradzić. Chodziło mi o to, że
    niektórzy nie mogą nosić stalowych zegarków.

    pozdrawiam,
    Kosu

  • 138. Data: 2009-01-07 07:55:27
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Bogdan Blaszczak napisał(a):
> [...]
    > odczytać czas, nawet jeśli akurat się śpieszy się 5 czy 10 sekund.
    > W praktyce, w zyciu codziennym, minutowa tolerancja jest wystarczająca.

    A w Sylwestra? Też jest wystarczająca? :)

    wer

  • 139. Data: 2009-01-07 09:41:22
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    b...@n...pl pisze:

    > A w Sylwestra? Też jest wystarczająca? :)

    Też. Przecież nie czekasz na astronomiczną północ, tylko na innych,
    kiedy zaczną strzelać petardy i korki od szampana (w praktyce, to czeka
    się na sygnał z telewizora). Przecież cała Polska ma jeden czas
    centralny, a różnica w czasie astronomicznym między wschodnim a
    zachodnim krańcem Polski to ok.40minut. Więc jak widzisz - tolerancja
    minutowa to aż za dokładnie jak na takie wydarzenie ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 140. Data: 2009-01-07 11:23:52
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>

    b...@n...pl pisze:

    > A w Sylwestra? Też jest wystarczająca? :)

    W Sylwestra kto inny odlicza. Ja się szarpię z korkiem od szampana :)